Hoi dames, Wie heeft er UGGS voor zijn/haar kleintje gekocht en kan mij helpen met de maat? Mijn dochter is nu bijna 5 maand en ik wil UGGS voor haar bestellen, nu heb ik de keuze uit maat S of maat M. Maat S is tot ongeveer 6,5 maand .. Mijn dochter is klein uitgevallen (5 maand en draagt nog steeds maat 56 zeg maar) en nu ben ik benieuwd of deze UGGS dat ook doen? Of is het (gezien de laaaaaange winters) verstandiger om maat M te bestellen (tot 12 maand).
Ik heb voor mijn oudste maatje S gehad maar ze vallen groot, die kon ze met 6 maanden echt nog niet aan
Ik heb ook Uggs maar dat is maatje M. Ze is nu 8 maanden en weet zeker dat ze die helaas nog laaaang niet aankan. Ze heeft kledingmaat 68/74.
Mijn dochter heeft maat 68/74. Een vriendin heeft Uggs uit Amerika meegenomen (maat S), maar haar voetjes moeten nog flink groeien voordat ze ze gaat passen. Ben benieuwd of ze ze deze winter past (en dan op z'n vroegst denk pas rond februari/maart).
Ik heb ook een S! Alleen kan ze ze nog lang niet aan geloof ik. Ze zit nog maar sinds 2,3weken in maat 62
Bedankt voor jullie reacties! Dan wordt het dus inderdaad een maatje S Wat stom dat ze dan die maten 0-6 maand en 6-12 maand erbij zetten .. Of zijn de babies in Amerika veeeeel groter?
volgens mij heb ik een maat s en die heeft mijn dochter nooit aangehad omdat ze dus idd te groot waren..
Hier net twee paar op mp gezet. Helaas ook zo goed als niet gedragen. Heb maat 's gekocht ( dochter van november) die paste ze mooi in de zomer maarja.... Dan heb je niks aan uggs haha
Ik had maat S (gekregen overigens), ik heb ze met vijf maanden toch maar aangetrokken, ook al waren ze nog te groot maarja vond het ook zonde om te laten liggen!
UH, ze vallen dus klein? Ik heb een bod gedaan via marktplaats op maat S. Zoon is nu 9 mn, weet zijn maat niet? schat 18/19? Is S dan goed volgens jullie of toch maar M doen aangezien hij ze voorlopig nog niet zal dragen...
Nee ze vallen acht groot! Maar ligt wel een beetje aan welk model ik had de erin en de boo en de boo viel nog eens stukken groter terwijl dat ook gewoon 's was.