Puckabag in de droger?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Miffy77, 22 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Ik heb even een vraagje, kan nu niet in het label kijken want Julie ligt in haar Puckabag te slapen :).

Mag de Puckabag (het herfstdeel) in de droger?

2. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Hoi hoi,

Ik heb m tot nu toe niet in de droger gedaan (durf niet goed ;))
    Heb er gelukkig twee, dus mn meisje hoeft geen kou te lijden.
    Aan de lijn duurt het wel anderhalve dag totdat hij droog is :(

3. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Haha Elke, had van jou het antwoord verwacht als Puckabag-fan ;)! Ik durf 'm ook niet in de droger te doen, er zit microfiber in en volgens mij gaat dat dan krimpen... Echt onhandig dat het zo lang duurt voordat 'ie droog is! Julie had 'm vorig jaar als "nuttig cadeau" van de sint gehad, denk dat ik er dit jaar nog maar een ga bijvragen dan :)

4. Trieske

Trieske Actief lid

10 okt 2010
    188
    0
    0
    In het labeltje staat dat het niet kan. Ik heb hem laatst over de verwarming gehangen die ik toen dus ff hoger heb gezet. Toen was ie zo droog en heeft Roan de bag niet hoeven missen...

Maar mag ik ff vragen hoe jullie kindjes nu in de bag slapen? Alleen die witte met stippen? Die hoes er nog niet omheen? En wat dragen ze erin?

Roan heeft alleen een romper zonder mouwen aan...

5. Trieske

Trieske Actief lid

10 okt 2010
    188
    0
    0
    Enne Miffy, gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

6. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Dank je :D! Jij ook!

Dan ga ik 'm ook maar eens over de verwarming hangen... het slapen van Julie gaat nu net wat beter, en ik ben bang dat als ze zonder de Puckabag is, ze dan weer onrustiger zal slapen. Kan 'm dus niet missen!

Ik leg Julie nu met dit weer in haar romper met korte mouwen in het herfstgedeelte (dus in de zak met stippen). Die extra hoes doe ik er wel omheen als het straks nog kouder gaat worden. Ze heeft het nu nog heerlijk warm in de herfstzak.

7. tulip

tulip Niet meer actief

Ik heb geen puckabag, maar iets met microfiber moet je idd niet in de droger gooien, want dat krimpt bij het leven.

Deel Deze Pagina