Hallo, Ik zou graag willen weten welke luiers ik het beste kan gebruiken, er zijn er zoveel?! Groetjes Missmama
Ik had in het begin newborn van Pampers maar ben vrij snel overgestapt op Kruidvat 2 mini. Je zult het zelf een beetje moeten uitvinden want het hangt heel erg van de bouw van je baby af welke luier het beste zit. Bastian is kort en breed. Koop dus niet teveel vantevoren.
ik had eerst pampers newborn ... ben toen overgestapt op kruidvat luiers maar vond die niet goed. Michael plaste er steeds door heen. Nu heb ik weer pampers. Deze vind ik toch het beste als ik eerlijk ben. Heb ze van de Lidl en AH ook geprobeerd. Die van de Etos zijn bijna net zo duur als pampers dus vond ik het uitproberen niet waard hihi.
Hier ook pampers hoor..heb wel eens andere geprobeerd maar zijn niet te vergelijken met pampers..en vaak scheelt het niet eens zoveel qua prijs.. Ik zorg altijd dat ik de aanbiedingen heb van pampers
Hier ook pampers. Wil geen andere, heb trouwens wel andere geprobeerd. Ga net als Sonnie op de aanbiedingen af, vaak 3 halen 2 betalen en dan maar inslaan
ik heb verschillende merken gehad maar vind de pampers toch het beste. gebruik ook af en toe die van het kruidvat maar vind dat die zo hard worden als er een plas in komt en snachts houden ze niet de hele nacht droog. de pampers gebruikte ik juist weer voor de nacht die doen het prima heel de nacht droog. ik maak nu mijn laatste kruidvat luiers op en ga dan voledig op de pampers ook idd de aanbiedingen af gaan en dan inslaan soms ben ik nog goedkoper als met het kruidvat. het ligt er ook aan waar je kleintje tegen kan natuurlijk. ik heb het geluk dat ie tegen deze luiers allemaal kon maar voor hetzelfde geld zit er een bij waar ie niet tegen had gekunnen. ik zou er niet teveel van te voren kopen de aanbiedingen komen vaak zat terug.
hier totaal geen pamper fan lekken bij mij telkens door dat geld ook voor die van kruidvat en etos ik heb de luiers van alberthein en hebben nog nooit doorgelekt zelfs niet snachts en hij slaapt toch 10 uur lang
ook de luiers van DA eigen merk lekken niet door , en heb ik toch een zuipschuitje hoor en wat erin moet moet er ookweer uit toch? nee geef mij maar DA hier ben ik super tevreden over
Ik heb een C-merk, Moltex van de Jumbo. Ik gebruik wel twee verschillende luiers (dunne Moltex voor overdag) en ETOS/Huggies voor 's nachts.
die van het kruidvat zitten het beste, die zijn ook iets smaller, dan de pampers daarbij lekte de pampers hier ook door... heb ook eenmaal de AH luiers gehad, die bevielen ook wel... Maar mijn ervaring is dat net als het spreekwoord: op ieder potje past een dekseltje ook bij luiers het geval is...