Ik krijg 17 maart om 10 uur een echo, dus met 7 weken. dit vanwege mijn zorgen ivm miskraam begin 2008. doen ze die echo inwendig of uitwendig? en wat is er met 7 weken te zien op de echo?
ik heb een eerste echo gehad met 8 weken (ook vanwege eerdere miskraam) en dat was dan ook inwendig, omdat ze dan beter beeld hebben..veel zal er nie te zien zijn wel een kloppend hartje en een klein ukkie..
Ik had ook een echo met 7 weken en dat was een uitwendige. Daar zag ik een vruchtje van 1 cm met een kloppend hartje. Tevens heb ik ook niet de dunste buik
Hej ik heb ook 17 maart de 1e echo, om 12.30u! Dan ben ik 7 weken.. er is mij gelijk aan de telefoon verteld dat het een inwendige echo gaat worden.. Ben heel benieuwd.. Volgens een collega stelt het weinig voor.. alleen een beetje vreemd zo met je blote kont.. mja went snel blijkbaar! Groetjes Mo
hey ik heb gister een echo inwendig gehad zie mijn fotoalbum, en was 1 week korter zwanger dan ik dacht
Mij is uitgelegd dat echo's tot 12 weken inwendig zijn. (Tenminste bij een gyn) Toen ik met 7w+2dgn mijn eerste echo had, zag je 2 wormpjes en knipperende hartjes. Ook kon je de aanleg van de armpjes, beentjes en navelstreng al zien. Die echo is wel gemaakt met zeer nieuwe apparatuur op een fertiliteitsafdeling. Dat scheelt wel. De echo's die ons plaatselijke ziekenhuis maakt zijn iets minder duidelijk. Een van de foto's staat in mijn album.