Hallo allemaal, Ik ben vorige week dinsdag bij de verloskundige geweest,en werd mijn urine weer gecontroleerd (zoals elke keer) alleen zaten er nu een paar eiwitten in. Mijn bloeddruk is altijd 100/55 geweest en nu 110/60, niet hoog maar wel hoger dan normaal. Ik maak me toch wel een klein beetje zorgen...waarschijnlijk niet nodig maar vind het toch een beetje eng! Hebben er meiden ervaring hiermee? Liefs Deb
Hoi, Ik had met 31 weken voor het eerst eiwitten in de urine, maar wel in combinatie met bloeddruk van 170/110. Ben met 33 weken opgenomen met een bloeddruk van 180/125. (normaal 110/70) Misschien zat er een beetje afscheiding bij jouw urine?
Heeey, Bij mij zijn er ook eiwitten gevonden. Ik heb de VK beetje in paniek gebeld doordat ik sterretjes zag last van duizelingen had en last van me schouderbladen. Ik kon gelukkig dezelfde middag nog langs komen. Me bloeddruk is ook goed 120-80. Nu moet ik vrijdag weer langs komen met urine. Misschien dat er wat afscheiding bij zat. Laten we het maar hopen!
Ja dat heb ik dus ook...wordt af en toe zwart voor de ogen en sterretjes enz...vind het toch wel een beetje eng. Moet dinsdag weer naar de VK. Of er afscheiding bij zat weet ik niet...
De kans is erg groot dat er wat afscheiding is meegekomen, je kan ook altijd het beste "gewassen plas" geven (eerst beetje plassen, dan even de boel wassen met natwatje, dan plassen in het bakje/over het staafje en dan de rest uitplassen in de wc). Een beetje eiwit is ook normaal. En als je het echt niet vertrouwt kan je altijd vragen of ze een bloedonderzoek voor je aanvraagt.
Heey, Ik moet vandaag weer naar de VK. Ze vertelde me dat ik een gewassen plas mee moest nemen... Op zich voel ik me de laatste tijd wel goed... Alleen ben ik veel kribbiger...Niets kan me vriend goed doen... Ik heb zo af en toe een duizeling en sterretjes,flitsen zie ik ook nog regelmatig. We gaan het horen vanmiddag. ik hou jullie op de hoogte!