Kleine man heeft gisterenavond laat al zijn eten overgegeven in drie keer, praktisch onverteerd, hele bedje onder. Zo zielig (al leek hij er zelf niet zo veel last van te hebben). Hij heeft gisteren bij mijn ouders gegeten: snijboontjes, aardappelen en varkensfilet. De filet in stukjes er doorheen. Maar hij kauwt dus niet. Ik heb dat al eerder gemerkt en ook bij brood propt hij alles tegelijk in zijn mondje. Maar hij is er nog niet eerder ziek van geworden. Nu vroeg ik mij af: kan hij inderdaad ziek zijn geworden van al die brokjes vlees in zijn maagje, dat het te zwaar op zijn maag heeft gelegen? Of zou maagzuur dit moeten oplossen en is het een virusje? Vannacht heeft hij verder goed geslapen en vanmorgen wilde hij wel gewoon weer eten. Hij lijkt nu nergens last van te hebben... En hoe kan ik kleine man beter laten kauwen? Wij geven eventueel vlees al apart, dan ziet hij wat hij krijgt en dan kauwt hij wel een klein beetje, maar toch.
Nee, dat lijkt me toch echt gewoon een virus. Niet alles wat kort po elkaar volgt, heeft oorzakelijk verband
Thanks. Tis inderdaad een virus, nu ook diarree. Na zijn middagslaapje weer druk aan het spelen. Hoe doen die ukkies dat toch?