Hapjes bewaren

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MamaVanAnne, 8 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaVanAnne

MamaVanAnne Fanatiek lid

21 jul 2013
    1.164
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoelang kan je eigen gemaakte hapjes bewaren in de koelkast?

Wij hebben maar een kleine vriezer en daarvan is 1 la al vol met bv. Dus ik vroeg me af of als ik worteltjes maak voor 3 dagen. Ik dat dan kan geven en dan voor de komende 2 dagen in de koelkast kan bewaren.

Wij stomen de worteltjes, en gaan er dan met de staafmixer door (wordt niet helemaal glad, zitten nog wel wat stukjes in) en doen er dan een klein beetje ongezouten roomboter en borstvoeding door.

2. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Volgende dag en de dag erna... tenminste dat is wat wij doen. Ook met ons eigen eten.

3. Alex1982

Alex1982 Bekend lid

18 jan 2011
    607
    0
    0
    Ik werk in de jeugdzorg!
    in het o zo mooie zuiden van het land!
    In het begin max 1 dag en nu twee. Dus op woensdag gekookt, eet die het vrijdag nog één keer. Wij hebben ook één kleine vriezer en op deze manier eet die geen twee x achter elkaar herzelfde. Maar meneer is bijna één jaar dus eet ook vaak volledig mee met ons. Restjes bewaar ik en als ik ruimte heb gooi ik ze in de vriezer. In zakjes down scheelt ruimte in de vriezer, trouwens.

4. MamaVanAnne

MamaVanAnne Fanatiek lid

21 jul 2013
    1.164
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wij bewaren nooit eten voor ons zelf, mijn man eet alle restjes op lol. Vandaar dat ik daar ook geen ervaring mee had/heb.
    Dan ga ik mooi nu we beginnen maken voor 3 dagen steeds, want ze moet 3 dagen achter elkaar hetzelfde eten.

5. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Wij bewaren het 1 dag en als het dan niet op is dan gaat het weg, ik vind het niet verantwoord om het langer in de koelkast te bewaren De haccp zeg bijv woensdag open dan vrijdag weg

Deel Deze Pagina