fijn om te horen idd, was daar het meeste bang voor, dat ze daar uiteindelijk last van krijgt. ook allemaal blauwe plekken hier (vooral op die scheentjes omdat ze ook overal overheen stampt zoals dorpels enz)
Joh, komt vanzelf goed. Geen zorgen Hier hadden we ook een knieloper, leek wel een pinguïn... Was ook funest voor alle broeken en leggings. Ze kreeg zelfs eelt op haar knieën. Rond de leeftijd van jouw dochter is ze begonnen met lopen en heeft dat langzaam maar zeker de overhand genomen.
Die van ons heeft het tot 21 maanden volgehouden. Tot ze op een dag op het kdv haar schoenen aan kreeg en mee naar buiten mocht, en daar ging ze. De hele ochtend heeft ze buiten gelopen. Thuis heeft ze dit doorgezet. De eerste week liep ze alleen buiten met schoenen aan en daarna ook binnen. Ze liep gelijk hele stukken achter elkaar en heeft geen moment meer op haar knieën gelopen. Vooral niet pushen en als je tips wilt zou ik gewoon even een afspraak maken of bellen met een kinderfysio. Die hebben er voor geleerd. Maar het komt echt vanzelf!
Hier ook een knie lopertje, door het hele huis en de tuin! Ze begint nu aan de hand te lopen, maar ze is nog niet zelfverzekerd genoeg om los te lopen.. Komt wel hoor! Ik zou niets dwingen! Hier vind ze het geweldig om achter het karretje van de appie te lopen!
Alsof ik dit zelf geschreven heb, zo herkenbaar! Maar ik heb goed nieuws: het komt goed! Ze zijn het zo gewend om op de knietjes te lopen en het gaat ook veel sneller dan die pasjes op de voetjes. Maar als ze iets meer vertrouwen krijgt en het vaker doet, zal je zien dat ze er snel lol in begint te krijgen en ze steeds vaker zelf stukjes gaat lopen. Evi heeft ook al maanden blauwe knieën en vergeet nog vaak dat ze inmiddels best een aardig stukje kan lopen. En toch zien we het nu hard gaan. (De ontwikkeling. Het tempo ligt nog wat lager, hahaha) Laatst ging ze op d'r knieën de straat door. Het doet haar niks en als ze er echt veel last van zou hebben, zou ze nu echt wel aldoor op haar voeten lopen. Forceer niks, hou het leuk/grappig/uitdagend en probeer haar vertrouwen te geven in haarzelf. Het komt echt goed. Later lach je je rot om de filmpjes op haar knieën. 'Kijk schat, zo liep jij vroeger!'
sinds een paar dagen loopt ze idd gewoon normaal los haha. gewoon opeens vanzelf echt zo schattig, ze gaat al zo hard hihi. ben zo trots op die kleine meid.