Gratis 3/4D echo ism het VUMC

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Haags Zonnetje, 6 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Haags Zonnetje

Haags Zonnetje Actief lid

26 jun 2008
    173
    0
    16
    Hoi meiden,

Ik ben voor a.s. zaterdag uitgenodigd om deel te nemen aan een onderdeel van een studie van internationale studenten die vanaf vandaag drie dagen moeten "oefenen" en dus vrijwilligers zochten. Ze zullen ongeveer een uur met mij bezig zijn en ik krijg een dvd met foto's en een filmpje mee.

Hebben meer mensen dit gedaan, evt ism een ander ziekenhuis of universiteit. Ik vroeg me af of het niet schadelijk is, hebben deze mensen wel genoeg ervaring, kan het geen kwaad. Hebben ze wel goede apparatuur, etc. Het vindt nl niet plaats in het ziekenhuis maar in een hotel.

Alvast bedankt,
    Haags Zonnetje

2. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Toen ik zwanger was van mijn dochter heb ik iets soortgelijks gedaan bij de Fontys Hoge Scholen in Eindhoven.

Het was daar gewone echo apparatuur en was niet schadelijk.
    Je kan alleen een enorm koude buik krijgen omdat iedereen een nieuwe klodder gelei op je buik zal doen en 1 uur best lang is.

3. Haags Zonnetje

Haags Zonnetje Actief lid

26 jun 2008
    173
    0
    16
    Ik was vanochtend toevallig bij mijn gyn en heb het nog even nagevraagd. Ze zij dat ik er lekker van moest genieten en dat het absoluut geen kwaad kan. Dat ga ik dan maar lekker doen!

4. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik heb het tijdens mijn zw ook bij het VUMC gedaan. Die studenten zijn gewoon gynaecologen en echoscopisten, maar moeten alleen nog leren om te gaan met 3D apparatuur. Dus geen enge toestanden waarbij iets verkeerd kan gaan hoor ;) Bij ons was het wle een beetje een tegenvaller dat we weinig zagen, omdat ons ventje zijn handen en voeten voor zijn snoetje had. Maar verder is het altijd leuk om je kleintje weer te zien! Dus genieten zou ik zeggen. Oh en vraag of ze veel foto's en filmpjes maken, want ik kreeg er maar 3 ofzo en geen 1 filmpje :(

Deel Deze Pagina