17 weken 2d of 4d echo ?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door linda84, 29 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Morgen hebben wij een pretecho gepland van onze kleine. Bij onze dochter hebben we een echo laten maken met 15 weken, toen hebben we een 2d echo laten doen.
    Heeft iemand bij de termijn van rond de 17 weken een 4d echo laten doen ? En is het het waard ? Bij het echobureau zeiden ze dat het kon maar ik vroeg me af of de kleine daar niet te klein voor is.

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

4 d bij 17 weken is te vroeg denk ik. ik liet het met 23 weken en dat was op het randje.

het ligt er wel aan wat je wil zien, bij 17 weken zie je je kindje helemaal maar bijv. nog geen gezichtje ofzo.

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

bij 17 weken zou ik niet doen.. ik heb het wel gedaan maar was eigelijk zonde van het geld..

hier een pretecho van 17,0 weken:

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

en hier hetzelfde kindje met 27,0 weken, wat vond ik echt de moeite waard was :D

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ik zou idd de 2d kiezen
    17 wk is behoorlijk vroeg voor een mooie 4d echo
    de mevrouw van het echo buro had het ons ook afgeraden om het te laten doen
    wij hebben nu eerst een 2d echo laten maken en dan over 6 weken laten we een 3d/4d echo maken ;)

6. woops

woops Niet meer actief

Ik heb gisteren met 16 weekjes een 2D echo laten maken.
    We hebben gevraagd wanneer het mooi is voor een 3D en dat is met de 26 a 27 weekjes.
    Ze heeft ons heel even de kleine in 3D laten zien om te laten zien hoe het er nu uit ziet.
    Kijk maar 3D met 16 weekjes:

Deel Deze Pagina