Hoi allemaal! Morgen ben ik 24 weken zwanger en ik voel echt niks, nada, noppes! Niet eens plopjes of 'darmgerommel'! Mijn placenta ligt aan de buikwand dus ik weet dat het mede daardoor zo lang duurt, maar vind het nu echt niet leuk meer! Nog meer meiden die hun kindje pas laat voelden?
meis. ik snap het.. ook hier voelde ik de 2ling laat door het zelfde. maar doordat het er 2 waren kreeg ik af en toe een kriebel.. suc6 en ik hoop dat je snel wat mag voelen.. knuffel voor jou
Dat hoor je wel vaker ja, maar leuk is anders. Misschien helpt het als je op je rug gaat liggen, handen naast je neerlegt en je heel rustig wordt. Concentreren op je ademhaling en ademen via je buik. Ik ken iemand die heeft de héle zwangerschap haar kindje niet gevoeld, niet dat ik je wil ontmoedigen maar zulke pechvogels zijn er ook. Dat meisje had hele sterke buikspieren (placenta lag niet voor) en die voelde dus niks, het was nog haar 2e kindje ook. Ik hoop dat je snel iets mag voelen!
Ik ken iemand die 2 zwangerschappen heeft voldragen en gezonde kinderen heeft gebaard en nooit een kind heeft gevoeld. Geen één keer! Ik kon het bijna niet geloven! Ik hoop dat het bij jou anders loopt. Inderdaad rustig gaan liggen, handen op de buik en buikademen. Dan heb je kans dat je de baby voelt.
No worries...ik voelde hem een paar dagen terug pas goed, mijn placenta ligt ook aan de voorkant en dan is het heel normaal dat je het pas later gaat voelen, echt!!Als je savonds op de bank zit heb je de meeste kans dat je het voelt...nog ff geduld dus!!
Ik zelf voel hem ook pas sinds een week of 2 echt goed, en dat terwijl de placenta gewoon achter ligt. Vond het ook steeds jammer hoor, maar het was niet anders.
Volgens mij zegt zo'n placenta voor ook niet veel. Mijne ligt nu ook voor, volgens de echo, en ik voel mijn kindje sinds 15 weken! Volgens mijn verloskundige heeft de ene vrouw meer zenuwen/gevoel in haar onderlijf dan de andere. Gewoon fysiek dus, hè, nix zweverigs bedoel ik daarmee. En ook niets oordelends.