Ik zou wel ongeduldig zijn maar ik wil zo graag weten of het een jongetje of een meid is en had me dus ook helemaal ingesteld op dit te weten met 16 weken. Nu zitten ze dus vol en kan het pas op 13 december ben dan dus 17 weken. Ik weet het, het is maar een week maar toch, vriend vind me ook ongeduldig maar snapt iemand mij? of ben ik echt onredelijk? De rest in de omgeving is ook veel duurder of echt niet in de buurt iemand nog meer tips???
Ik snap het wel, ik kan ook echt niet wachten en hoop dat ze hier vandaag wil kijken, maar ik ga er maar vast vanuit dat ik gewoon tot de 20 weken moet wachten.. Ik zou denk wel die extra week afwachten, en duimenduimenduimen dat de baby meewerkt en je het ook echt kunt zien.. Sterkte met wachten!
Ik vind je ongeduldig . Bij ons kon het ook niet precies met 16 weken omdat ze vol zat maar dat vond ik niet erg, dus vandaar. Waar in de omgeving zoek je? En voor welke prijs? Wij hebben het in Lichtenvoorde laten doen voor 35,-. We hadden ook wel iets dat dichterbij was maar dat was bijna 30 euro duurder!
Ik snap je wel. Hier gister geweest met 16+3 en kindje lag erg diep en met de navelstreng tussen de beentjes. Dat kan dus ook nog dat ze het niet kunnen zien Maandagavond mag ik terugkomen dus dan ben ik 17+3 Je zou een ander bureau kunne proberen. Wij zijn bij Babyinbeeld geweest en dit zit ook in Apeldoorn. Waar wij zijn geweest zijn ze maar 1 dag per week open in die plaats. Ze werken ernaast ook nog op t zh bij de 20 weken echo. Dus vaak is het hobby en dan zit 1 dag al snel vol natuurlijk Succes!
Die zitten vol tot eind november Ik heb daar ook gekeken. Wij moeten wachten tot 18 weken dus ik moet nóg meer geduld hebben
Inmiddels eigen verloskundige gebeld en 9 december kan ik terecht en het kost nog 10 euro minder ook nog haha!
Ik snap t he-le-maal!! Rond 8 weken echo gehad en werd ik 4 dagen terug gezet. toen echo ingepland voor geslachtsbepaling ( jaaaa lkkr bijtijds haha) Toen met 11 weken termijnecho gekregen wn werd ik weer 4 dagen vooruit gezet. Toen heb ik ook serieus die geslachtsbepaling die op donderdag gepland stond naar dezelfde week maandag verplaatst haha En zoooo blij want vond dat wachten tot die dag al lang haha
Hahaha, ik snap het hoor, dat elke dag dat je het niet weet te lang is. Ik moet nog geduld hebben tot 40 weken. En als deze uk een beetje op de oudste twee lijkt waarschijnlijk 42 weken. *zucht*