Goedemiddag meiden, Na het stoppen met bv is mijn cycus zon 32-34 dagen. Op 27 augustus had ik ongesteld moeten worden. kk heb toen op 22 augustus getest en deze was positief. Helaas begonnen 24 aug de krampen en het bloedverlies. heb dus een heeele vrkege miskraam gehad.. Minn testen zijn daarna nog steeds heel licht positief gebleven. Op 7 september deed ik een ovulatietest en deze was positief. dus gelijk met manlief onder de dekens. Van uitgaande van augustus met een cyclus van 28 dagen en mijn ovulatie test van 7 september heb ik op 21 september heeeeeel licht positief getest. ik daxht dat dit mijn nod is. Nu heb ik gister een echo gehad en dacht 7,2 te zijn maar de.echo geeft 5,2 aan.. we moeten uitgaan van t ergste maar dat t ook nog goed kan komen. t hartje klopte nog niet.. nu heb ik as dinsdag weer een echo. Maar nu zat ik te rekenen en denk dat ik mis heb gerekend.. Dat me ovulatietest misschien positief aangaf omdat er nog hcg in me lichaam zat van die vroege miskraam.. en mijn cyclus is normaal ook langer dus dst ik later mijn eisprong hen gehad.. ik voel me.nog zo zwamger me.borsten zijn heel gevoeliv ben verschrikkelijk moe,.het voelt gewoon nog goed. Bij min vorige 2 zwangerschappen ben ik nij de 1e echo met 7 weken 1,5 terug gezet en de volgende week een week vooruit en bij ons 2e kindje een week terug en daarna weer 3 dagen vooruit. misschien hebben mijn vru htjes een slome start. 1 week is verklaarbaar door de latere eisprong maar waar.komt die 2e vandaan??? misschien was me cyclus nog in de war van die.vroege miskraam? Ik weet dat ik alleen maar kan afwachten maar ben toch benieuwd naar jullie ervaringen en reacties!! Alvast bedank
Ik denk dat als de echo aangeeft 5,2 week dat het wel kan kloppen dat je nog geen hartje ziet ja.. dus misschien is het ook nog even afwachten? En wat betreft dat HGC dat zou idd kunnen kloppen ja.. Ik denk zelf dat dat wel kan, zo snel voert je lichaam dat ook niet af en je hebt altijd een beetje HGC in je urine begreep ik hier op t forum. Gelukkig voel je je verder wel "zwanger" want als je dat niet had zou je misschien nog meer twijfelen.. Ik ben erg benieuwd wat de uitkomst is, maar tot die tijd doe kalm aan en bel de VK om advies/hulp als je teveel twijfelt..