Hallo allemaal, wij hebben als ik 17 weken ben een kleine pretecho ingeboekt. Nu ben ik benieuwd of er vrouwen zijn waarbij met 17 weken al op een echo het geslacht te zien was (en wat correct bleek te zijn natuurlijk ).
Ik heb met 16 weken en 6 dagen een pretecho gehad en daarop was het geslacht duidelijk te zien. Nu heb ik met 18 weken 2 dagen weer een echo gehad en wederom hetzelfde geslacht. Dus kan niet missen. Maar ieder kindje is anders als hij/zij niet goed ligt dan kan het zijn dat je niets kan zien. Veel plezier. Liefs Ivana
bij mij hebben ze op een spoedecho op 13 weken al iets gezien en hadden een vermoeden dat het een jongen kon zijn, mijn gyne bevestigde dat enkele dagen later! verlede week donderdag had ik terug een spoedecho en daar keken we terug recht tussen de beentjes en ja, hoor, daar stond iets omhoog! Dus we mogen er vanuit gaan dat het een jongen is! Verleden week was ik 17 weken zwanger toen ze duidelijk het geslacht zagen! Binnen 3 weken terug een echo en dan zou het nog eens bevestigd moeten worden! is 20 weken echo!
Ja hoor, bij een 3D echo is er dan al goed te zien wat t wordt, maar zoals al eerder gezegd hier, het hangt er helemaal van af of je kindje er goed voorligt. Bij mij konden ze het echt pas na een echo of 4 zien, omdat mn meisje nogal preuts (of eigenwijs?) blijkt te zijn.
Nou we hebben het harstikke duidelijk gezien afgelopen zondag. EEN ZOON! Voor foto's van de pretecho zie mijn album