17 weken en 5 dagen ZWANGER!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door dreamingPris, 6 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreamingPris

30 mrt 2008
    90
    0
    0
    horeca, bediende
    Nog een paar weekjes en dan gaan we voor de 20 weken echo.
    Dan kunnen we gelijk zien of het een hij of een zij word,en dat het gezond gegroeid is natuurlijk.
    me vriend wil het liefste eigenlijk nog niet weten wat het word,Maar omdat ik het graag wil en het eigenlijk ook wel erg makkelijk is om van te voren te weten of het een meisje of een jongetje word,
    hebben we toch besloten dat we het van te voren willen weten wat het word.

Begin nou een beetje een buikje te krijgen,en het begin steeds meer te bewegen in me buikje.
    Dat bewegen in me buikje geeft zoon fijn gevoel.

alleen soms maak ik me grote zorgen heb verhalen gelezen op internet dat je zelf met 20 weken nog een miskraam kan krijgen of een veelte vroege bevalling van je kind die het dan niet over leeft.
    klink stom maar daarom de ene keer geniet ik er van en andere dagen ben ik bang om het kwijt te raken,vooral als ik en me vriend sex hebben gehad omdat ik dan hevige buik krampen krijg.
    heb ook vaak na dat ik naar de wc ben geweest ook last van buikkrampen.

hebben hier meer meiden/vrouwen last van? zijn het de hormonen die me een beetje angstig maken?

Groetjes Prisje :baby:

2. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Volgens mij is zo ongeveer 50% van de topics op dit forum een "oh help ik voel dit, en nu" of "help ik ben zo bang/onzeker".
    Dat hoort er denk ik ook wel een beetje bij, omdat je juist door internet veel meer geconfronteerd wordt met wat er allemaal mis kan gaan. En dat hormonen daaraan bijdragen geloof ik ergens wel, volgens mij zijn er heel veel overbezorgde moeders die voor hun zwangerschap heel normale nuchtere vrouwen waren ;)

3. dreamingPris

30 mrt 2008
    90
    0
    0
    horeca, bediende
    nou ja in het begin was ik inderdaad erg nuchter ja
    maar dan lees je weer iets op internet en dan ga je gelijk zorgen maken terwijl dat eigenlijk helemaal niet nodig is, alleen je doet het toch ondanks er ook goeie verhalen op internet staan :oops:

4. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Weet je wat het erge is? Die zorgen die je nu hebt... die gaan niet weg, die veranderen alleen maar als je kind er is :)
    Ik heb een stiefdochter en man wat hebben we slapeloze nachten om haar gehad, haha.

5. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    tip van de dag: stop met lezen op internet

Ik weet het... het klinkt flauw maar toch meen ik het. Op het internet vind je van alles. De grootste horrorverhalen, de grootste onzin: alles wordt uitvergroot en overbelicht. Je moet je realiseren dat dit bijvoorbeeld een forum is van vrouwen die bijna in alle gevallen echt heeeeeeeel graag kindjes willen en daar bijna alles voor over hebben. Hier zullen zich dus ook relatief veel mensen verzamelen die via medisch ingrijpen zwanger (willen) worden en je komt dus ook veel mensen tegen die moeite hebben met het krijgen van kinderen. Als je dat allemaal in perspectief kan plaatsen dan is er niets aan de hand maar als je van jezelf een beetje nerveus, angstig of onzeker bent dan doet het niets goed. Stop er dan mee.

Vertrouw op huisarts, verloskundige en of gynaecoloog en op het feit dat het overgrote deel van de zwangerschappen die voorbij de 12 weken komen goed verlopen met gezonde kindjes.

6. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Mooi gesproken ElleNY en o zo waar.

7. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    ik ben het helemaal met elleNY eens. ik deed ook altijd vanalles lezen enzo maar werd er zo onzeker van dat ik tegen mezelf heb gezegd je moet er nu mee stoppen anders wordt je gek. Het gaat inderdaad wat beter er blijft wel natuurlijk wat in je achterhoofd zitten maar elke keer als ik onze boy voel stampen krijg ik nog steeds tranen in me ogen :D

8. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Helemaal mee eens. Ik kan zelf ook niet zo goed tegen al die verhalen op het internet trek het me toch altijd aan. Je moet jezelf dan maar een beetje beschermen.

9. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik ben het er ook helemaal mee eens.
    Ik luister naar mijn eigen lichaam en zolang mijn gevoel aangeeft dat het goed is en ik er zelf geen naar gevoel bij heb dan is het ook goed.

Deel Deze Pagina