17 weken en 9005 gram, pffff....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mama33, 1 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Als je gewoon weet dat wat ze eten/drinken goed is en niet te veel, dan is het helemaal prima volgens mij! Beter lekker goed groeien dan dat je je zorgen moet maken om een groeiachterstand lijkt mij...
    Anna is helemaal precies gemiddeld, maar ben ook wel benieuwd hoeveel zij nu inmiddels weegt want het is al weer even geleden... Een maand geleden woog zij 6400 gram als ik me goed herinner. Zal dus inmiddels wel iets van 7 kilo zijn denk ik?
    Lekker genieten van jullie kleintjes!

2. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Hier ook een flinke dame. Nu groeit ze wat minder hard en daalt ze ook wat met gewicht in de curve.
    Ze word vaak als 1 jarige aangezien. Ze weegt nu 9690 gram en is 75 cm. En kijkt heel wijs ;)

3. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    mijn jongste was met 4 maanden 8.1 kilo
    hier uit de straat iemand die was met 6 maanden al 12 kilo en dat op alleen maar borstvoeding en 6 kilo bij de geboorte

4. Eef79

Eef79 Actief lid

4 jun 2008
    216
    0
    0
    Begeleider VG / GGZ
    Flevoland
    Jelte is (op de gok) 11,5 kilo en zo'n 83 cm. Da's langer dan zwaar qua verhouding dus ik maak me niet druk. Andere mensen wél gezien de opmerkingen...
    Zo van: moet jij nou nog in de buggy, je bent zo'n grote jongen, doe jij niet stappen... uhm neej, hij is net 11 maanden mevrouw.
    Nou dan is 'ie anders wel groot, die van mijn....die.....bladiebladiebla......

5. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Komt me bekend voor. Ik heb ook al ongelovige blikken gekregen toen ik zei dat hij 4 maanden was.

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.186
    35.873
    113
    Ja, dat vind ik er wel heel jammer aan dat Jesper zo groot is. Ze verwachtten allemaal veel meer van hem. Verwachten dat hij al rondloopt en praat, maar hij is net 9 maanden geworden.

7. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Ja hahaha bij mano zeiden toen hij 8 maanden was ook al mag hij een snoepje en dat was bij de supermarkt. hahahaha, ik zeg nee doe meer niet, keek ze me ook zo raar aan, zegt ze hoe oud is hij dan, ik zeg 8 maanden ,toen zei ze oh dan heb ik me vergist.

Mano was met 8 maanden 10 kilo en 80 cm

8. imke

imke Actief lid

26 sep 2006
    187
    0
    0
    Verpleegkundige
    Uden
    Bij mij precies andersom ha ha! Saar is ruim 13 mnd en 7.8 kilo!Iedereen schat haar juist jonger. Stond laatst op de parkeerplaats met de maxi cosi want ze mag nog niet in de autostoel...zegt een vrouw:' o..het gaat zo hard, wacht maar tot ze 1 jaar is dan gaat het pas snel...'.

9. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

Breek me de bek niet open!

Het is toch ook nooit goed! Hier een meisje van 6,5 maand 70 cm en ruim 9 kilo,

Krijgt niks anders dan andere kinderen van haar leeftijd, dat wil zeggen 3 flessen van 180*6 haar fruit en groente en een broodkorst.

Ach mama is ook geen maatje 34 :) .

Als je kindje goed in zijn vel zit PRIMA toch?

Geniet van kleine Grote Vent!

10. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.186
    35.873
    113
    @lizzie: dan krijgt ze zelfs nog een fles minder dan de meeste kindjes haha.

Ik vind dat je helemaal gelijk hebt hoor, we moeten er gewoon lekker van genieten.

@imke: dat lijkt me idd ook heel raar ja! Ach ze zijn ook allemaal anders natuurlijk en ieder groeit in zijn eigen tempo.

Hier trouwens een heel dunne papa en ik ben sinds Jesper zijn zwangerschap iets te zwaar, maar dat was ik eerst nooit, dus dat zegt ook niks hoor.

11. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Damani was met die leeftijd 8285g.
    Vond ik ook al flink ! :D

-X-

Deel Deze Pagina