Hoi, Ik ben 17 weken zwanger en sinds vorige week donderdag elke dag iets bloedverlies. Licht bloedverlies. Paar weken eerder flink bloedverlies gehad met stolsels. Er was toch niets aan de hand. Nu heb ik deze week vooral 's avonds hoofdpijn en ook lichte wee achtige krampen in mijn onderbuik. Dit is niet heftig. Ook lijkt het deze week of ik griep krijg, maar dus niet. De verloskundige zegt dat het een bloeding van de baarmoedermond kan zijn, maar het houdt niet op. Het is nu al bijna een week zo. Wanneer stopt dit een keer. Ik heb al drie kids, maar dit nog niet eerder meegemaakt. groetjes
Hoi hes, Het is verstandig het wel te blijven melden bij je verloskundige. Het kan verstandig zijn om het toch eens na te laten kijken bij een gynaeloog (als dit niet al gedaan is) . Het kan heel goed van je baarmoeder mond afkomen deze is een stuk kwetsbaarder in de zwangerschap en elke zwangerschap is weer anders! Hoofdpijn klachten bij dit termijn heeft vaak te maken met te weinig drinken dus probeer goed te drinken!. de menstratie klachten kunnen komen van de groei van de baarmoeder maar kan ook worden veroorzaakt door een blaasontsteking laat je urine morgen even nakijknen bij je huisarts! Groetje simke