Waardeloos

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sabrinabarbara, 21 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabrinabarbara

12 nov 2009
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben zwanger, van ons 3de kindje! Gepland en zeer welkom.

Echter nu voel ik mij zwaar waardeloos sinds 2 weken.
    Ik ben de hele dag ziek, zwak en misselijk. Moet soms overgeven, slaap een gat in de dag.
    Ik voel mij ongelukkig, waarom? Ik hou van mijn kinderen en van het kindje wat nog moet komen. Maar het gevoel gaat niet weg.
    Waarom heb ik dit gevoel.
    Daarnaast ben ik pas zwanger, zo'n 5, 6 weken (dit gevoel pas 2 weken), dus ik kan het met niemand delen.
    Werken gaat niet, ik kan amper het huishouden doen.
    Ik voel mij nutteloos, terwijl ik gewoon weer mijzelf wil zijn (vrolijk, hardwerkend).
    Ik hoop dat dit gevoel snel overgaat, want ik kan hier heel slecht tegen.

Ik moest dit met iemand delen, vandaar even mijn berichtje hier.
    Ik wil niemand pijn doen, want ik weet dat ik zeer gezegend ben met alles wat ik heb, daarom frusteerd dit gevoel mij ook zo.

2. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.247
    6.129
    113
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Het klinkt alsof je erg last hebt van de hormonsters. Ik ben ook tijdens het begin van mijn zwangerschappen 'depri' geweest. Na de 12e week verdween dit en werd ik weer een beetje mezelf. Hopelijk ervaar jij hetzelfde en kan je snel gaan genieten. Sterkte!

Oh ja, ik schrok wel een beetje van je titel. :)

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He hou het in de gaten......maar wat je eigenlijk direct moet doen is even met de vk of dokter praten en vragen om medicijnen voor je misselijkheid, er zijn een boel die je daar voor mag nemen en waardoor je je wellicht al wat beter gaat voelen.

4. WorkingMum

WorkingMum Niet meer actief

Je verhaal komt me zo bekend voor. Ik heb het ook doorgemaakt, en ben er goed uitgekomen hoor ;) Als je wilt praten, stuur me gewoon ff een pb en ik ben er voor je.

5. debo81

debo81 Actief lid

10 nov 2010
    349
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai mei s, herkenbaar... Ben ook 6 weken en voel me ook beroerd... Al 2weken eig maar weet t pas 2dagen dat ik zwanger ben... Ben ook onwijs emo, wisselend...en niet zo blij àls ik zou verwachten terwijl ik ook gelukkig ben verder in alles.
    Ik denk dat erover praten mt met je partner en evt met vriendinnen delen er belangrijk is, opkroppen maakt t vaak erger...

T zullen de hormonen wel zijn maar ik schrik er soms ook van...denk jeetje lijk we depri maar t zijn momentjes en hoort er denk bij, ik moet vooral nog heel erg wennen aan t zwager zijn idee en schrik hier elke x van hahAh...
    Sterkte en uiten hè!

6. sabrinabarbara

12 nov 2009
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve mensen,

Dank jullie wel voor jullie reacties en begrip.
    Ik heb dinsdag een afspraak met de verloskundige en mocht dit gevoel aanhouden dan ga ik dat zeker vertellen.

Het is ook absoluut een gevoel dat ik het nu aan het opproppen ben en ik moet gewoon even zoeken op welke manier ik dit kwijt kan.

7. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    hier juist hetzelfde!!! Heb weken last gehad van aanhoudende misselijkheid en was hele dagen moe en de dagen gingen niet voorbij! ik kon niet wachten tot ik savonds weer lekker in mijn bedje kon gaan liggen als mijn zoontje slapen was...Nu sinds 2 dagen gaat het pas beter met me..Veel minder misselijk en de zin om het huishouden te doen en te werken zit me weer helemaal mee... dus geloof mij, het zal ooit wel overgaan :D

8. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik snap je helemaal! ik ben ook zwanger van mn 3e en herken t gevoel! dat had ik bij mn vorige zwangerschappen niet!
    ik lag ook vanaf week 5 vaak alleen maar op de bank of op bed! was dag en nacht beroerd, en moest mezelf dwingen om een wasje op te hangen! baalde ook zo van dat gevoel! ik wist gelijk zo'n beetje wat mensen voelen als ze depressief zijn.
    moet zeggen dat het sinds deze week beter gaat. ben wat fitter en vrolijker. weer een beetje mezelf. ben nu bijna 14 weken.
    ik zou t zeker even bespreken met je verloskundige. ik denk dat het je hormonen zijn die met je op de loop gaan.
    meid, ik hoop dat je je snel wat beter voelt en van je zwangerschap kunt genieten! xxx

Deel Deze Pagina