Orgasme tijdens zwangerschap

Discussion in 'Zwangerschap' started by sweetlove80, Oct 30, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sweetlove80

sweetlove80 Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    1,097
    398
    83
    Female
    Noorden van Holland
    Sorry voor de wat gênante vraag. Mijn libido is -0, puur doordat ik het eng vind om nu sex te hebben. Toch vanochtend hebben we HET gedaan en ik kwam klaar. Nu heb ik wat last van mijn onderbuik, kan een orgasme kwaad? Ik voel me zo schuldig!

2. Oreokoekje

Oreokoekje Actief lid

Oct 24, 2013
    434
    1
    16
    Nee, volgens mij kan het geen kwaad. Ik heb overal, ook hier, gelezen dat het ook normaal is dat het zeurderig/pijnlijk aanvoelt. De baarmoeder knijpt harder (?) samen geloof ik.

Ik begrijp je angst én je gevoel trouwens, ik heb het ook wel eens gevoeld. Ouchie.

3. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Nee, geen zorgen maken! Sommige vrouwen wordt geadviseerd seks en orgasmes te vermijden, maar daar is een medische noodzaak voor. Maar de meeste vrouwen hebben er geen problemen mee en hebben hoogstens dat trekkerige gevoel dat jij nu ervaart :) Je kindje zit veilig ingepakt en de natuur is meestal zo stom niet om dat wat een baby verwekt, ook de baby kwaad kan doen.

4. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

Jan 22, 2015
    1,694
    38
    48
    Female
    Utrecht
    Kan geen kwaad:) ik krijg er ook een harde buik van maar dat trekt ook weer weg. Het kan gewoon allemaal wat meer gevoelig zijn ook voor je baarmoeder. Je beeb merkt er nu hélemaal niks van.

5. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

Jun 30, 2015
    4,823
    2,249
    113
    Kan geen kwaad hoor. Kan inderdaad wat zeurderig voelen en later in je zwangerschap voor een harde buik zorgen maar das geen probleem! Zolang er inderdaad geen medische oorzaak voor is. Lekker van genieten:D

6. Nuage

Nuage VIP lid

Mar 12, 2008
    9,020
    659
    113
    Heb zelfs gelezen dat het goed kan zijn voor de conditie van je baarmoeder! En voor je kindje voelt het alsof hij omhelst wordt ;)

7. Esje87v

Esje87v Actief lid

Jun 21, 2014
    392
    2
    18
    NULL
    NULL
    Kan inderdaad geen kwaad! Ik kreeg er in het begin ook flinke kramp van, en nu kort een flinke harde buik. Maar dat moeten we er dan maar voor over hebben he :)

8. opnaarnr1

opnaarnr1 Actief lid

Feb 14, 2015
    127
    0
    16
    NULL
    NULL
    kan geen kwaad, hoor. Vooral van genieten als je een keer wel zin hebt!! (mijn libido is echt -1000 en dat is best saai)

9. Lentekriebels

Lentekriebels Fanatiek lid

Aug 15, 2015
    1,086
    156
    63
    Ik vind het ook helemaal geen prettig gevoel! Maar kwaad kan het inderdaad niet.

Stresskipje likes this.
  10. Tigra

Tigra Bekend lid

Dec 15, 2014
    706
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vanaf het derde trimester vind ik de seks echt verschrikkelijk! Met mijn libido is niks mis, maar het doet zo'n pijn als ik een orgasme heb. Ik heb nog uren lang kramp en harde buiken. Echt niet leuk meer. Ik weet echt niet waar ik ht zoeken movan de pijn. We hebben ook maar besloten dat we nu geen seks meer hebben tot na de bevalling. We knuffelen nog wel genoeg hoor! Dus met de genegenheid is niks mis mee ;)

11. Roos02

Roos02 Fanatiek lid

Sep 24, 2013
    2,111
    1,104
    113
    Ik zou er nu nog lekker van genieten begin van je zwangerschap. Ik vind het zo raar om te vrijen terwijl ik de kleine voel bewegen dus wij doen het ook al een tijdje niet meer haha. Gelukkig zijn er wel andere methodes ;)

12. born2bme

born2bme Fanatiek lid

Aug 3, 2015
    1,406
    287
    83
    Kan geen kwaad! Geniet er maar van! In eerste trimester was mijn libido ook ver beneden 0. Nu tweede trimester wel meer. Ik zou zeggen lekker genieten, maar niks doen wat niet lekker voor jou voelt! Bedoel moet toch leuk en lekker zijn?

13. Annelke

Annelke Actief lid

Jun 14, 2015
    383
    0
    16
    Kan inderdaad geen kwaad!
    Ook mijn libido is zwaar onder nul. Wat mij betreft 9 maand geen seks :-D
    Hoewel mijn vriend dat niet leuk zal vinden als ik dat luidop zeg :)

14. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    dit is niet helemaal waar, het is namelijk bewezen dat als jij een orgasme krijgt, je kindje zich heel fijn en geborgen voelt het voelt voor je baby als een warme golf van omhelsing ;););)

het kan dus absoluut geen kwaad

15. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Klopt! Dat zij mijn gyn ook, dus voor je kindje is het alleen maar leuk :)

16. Lizzy01

Lizzy01 Bekend lid

Jan 14, 2015
    819
    0
    16
    Female
    Nederland
    Dat kan geen kwaad..

De doorbloeding is daar beneden nu beter, waardoor je alles beter voelt. Eigenlijk is het alleen maar goed, al begrijp ik dat je dat nu niet zo voelt. Zelf vond ik het ook erg spannend.

Wat de andere meiden ook al zeggen.. Straks kun je harde buiken krijgen van een orgasme. Zolang het bij een harde buik blijft, welke niet met regelmaat terugkomt en steeds heftiger wordt kan het geen kwaad ;)!

Dus tot je vliezen zijn gebroken, gewoon van genieten ;) haha

17. deezz

deezz Actief lid

Nov 30, 2014
    220
    1
    16
    Female
    NULL
    NULL
    Ik vond t in t begin niet super pijnlijk ofzo. Alleen een rasr gevoel. Tijdens een orgasme kon ik echt voelen dat er 'iets' in de baarmoeder zat.

Inmiddels zorgt een orgasme voor een harde buik. Maar dat hebben we er voor over ;)

Share This Page