Ahrrrggg ... mijn bekken :(

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door dobslots, 13 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dobslots

dobslots Actief lid

19 mrt 2010
    178
    0
    0
    Hallo,
    Bij mijn tweede zwangerschap moest ik van 20 wk al platliggen door mijn bekken. Nu ben ik langs de ene kant blij dat ik al aan 18 weken zit, maar gisteren bij de controle heeft ze me al laten thuis zetten, met preventief rusten, kiné en heb al regelmatig enorme pijn...
    Aangezien ik door een nieuwe knie 5 md ben thuis geweest, zit ik enorm in met mijn werk, die alweer mijn uren moeten vervangen.
    Dit vreet aan mij!!! Weet het allemaal niet goed te plaatsen, zeker als het preventief is!

BALEN!!!

Nog mensen met ervaring?

2. shirley88

shirley88 Lid

28 dec 2006
    99
    0
    0
    nederland
    wel balen voor je...
    ik heb ook last van de bekken, ben ook wat eerder gestopt met werken vanwege een kleine van bijna drie die ik heb rondlopen...
    jij moet nu stoppen met werken..
    maar straks als je bevallen bent heb je er profijt van.. want ik hoor welleens dat dames met bi die niet gerust hebben die er na de bevalling nog last van hebben dat het niet meer weg gaat.. dat wil je toch ook niet?
    sterkte

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Balen zeg! Ja, je weet dat als je doorgaat je nog verder van huis bent, maar het is moeilijk om je eraan toe te geven... Ik heb dit jaar 4 maanden vervangend werk moeten doen waarvan ik toch nog 2x 3 weken thuis gezeten heb ivm operaties aan mn hand ( Carpaal tunnel operaties en werken in de zorg, heb toen op kantoor gewerkt ) toen ik terugkeerde op de werkvloer was ik vrijwel direct zwanger en ben uiteindelijk met 22 weken de ziektewet ingemoeten ivm bekkenklachten... Ik ben hierdoor dit jaar ook enorm veel/lang ziek en vind dat echt heel vervelend :( Maarja het is niet anders en we kunnen er ook niets aan doen he!

4. dobslots

dobslots Actief lid

19 mrt 2010
    178
    0
    0
    Toevallig, ik zit ook in de zorg, maar mijn collega's zijn niet zo begripvol dat zijn mijn ploeg altijd moeten vervangen. Ik doe dit weekend mijn lates al moest ik van mijn dokter deze week al thuisblijven, zie enorm af! Maar pijn komt maar na een tijdje op en ze zien het niet direct aan mij (na 6 uur wel, maar dan is het al te laat...) Nog 2 dagen werken, dan verdiende rust!!!! Niet leuk!!!

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Dus wat doe je dan thuisblijven..ze zeggen het niet voor niets.
    jij kiest niet voor de pijn hoor, het is niet zo alsdat je zegt goh laat ik dit jaar eens een nieuwe knie zetten en met 18 weken zwangerschap naar huis gaan omdat ik dat leuk vind. Het gaat niet meer dus stoppen.

Deel Deze Pagina