Vanmorgen voelde ik mijn kindje ineens heel goed, niet een vlindertje maar echt beweging! Mijn buik bewoog zelfs, maar dit was iets boven mijn navel... Toen dacht ik echt, huh kan dat wel? Baby zit op deze termijn toch nog veel lager? Nou moet ik zeggen dat ik wel wat buikvet heb wat mee zou kunnen trillen, maar toch ben ik even benieuwd!
Is het je eerste kindje? Bij een eerste zou je baarmoeder nu ongeveer 3 vingers onder je navel zitten, maar dat kan zijn dat je de trillingen horen voelt. Misschien schopt hij tegen iets aan en voelt je dat boven je navel?
Nee, baarmoeder en baby zitten nu echt nog onder je navel. Misschien was het gas in je darmen? Die hebben plaats moeten maken voor die baarmoeder.... Maar, jij bent de enige die kan voelen wat je voelt natuurlijk Ik voel de kleine nu sinds zaterdag (ook door vl te voelen)zoeken, voornamelijk net boven schaambot.
De kleine van mijn zusje zaten allemaal erg hoog. Ze hoefde ook pas laat een zwangerschapsbroek aan, na de 30 weken pas. Dus het kan wel, maar het is niet de doorsnee..
Die van mij zit in de ochtend als ik op bed lig ook al net zo hoog als mijn navel. Gisteren controle gehad en de gyn zei dat hij zeker hoog ligt voor de duur van de zwangerschap. Het was geen probleem. Maar het kan dus zeker wel. Dit is onze derde trouwens.
Het is de tweede. Maar draag mijn eigen broeken nog terwijl iedereen begint te zeggen dat je het kan zien. Bij de eerste heb ik ook heel lang mijn eigen broeken aan gehad en kon ik ze direct na de bevalling ook alweer aan, terwijl ik vrij zwaar was! Darmen zitten toch ook niet boven je navel? Het was wel echt het kindje, maar misschien inderdaad een trilling die wat hoger uit kwam