17 weken zwanger, eerst dikke buik, nu weg?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Majkuh, 1 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Zoals de titel al zegt, begrijp er helemaal niets van........ik had echt een beste bui en sinds 3 dagen gewoon niet meer, vraag me niet hoe het kan, want daar ben ik juist heel benieuwd naar.

Kijk maar in mijn album, die foto was met 15 of 13 weken en nu dus nog meer buik en ineens is het weg, je ziet het gewoon niet meer, ben hooguit wat 'spekkig' op mijn buik, maar als je het niet w eet kan e het niet zien.

dat kan toch niet? Ik begrijp er echt helemaal niets van....... :confused: :(

2. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    je darmen kunnen weer rustig zijn geworden dat kan wel eens gebeuren bij vrouwen die in het begin snel groeien heb ik gehoord (ik heb er op gehoopt haha)

3. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    ik had dat ook bij me jongste zoontje
    dit omdat de darmen opzij geschoven waren,maar ook omdat ik me buikje naar binne ging dragen
    bij een weekje of 18 a 19 was me buikje stukken minder,maar er kwam een heerlijk gezonde zoon uit hoor tijdens bevalling :D

4. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Ja, dat kan.. Mijn buik is zelfs 3 keer kleiner geworden deze zwangerschap. De eerste keer was ook ongeveer met 17/18 weken. De vk zei dat mijn ingewanden toen allemaal een nieuw plekje in mijn buik hadden gevonden. De 2e keer werd de vorm heel anders omdat de beeb gedraaid was (32 weken ongeveer) en de 3e keer bleek hij/zij een stukje ingedaald te zijn.

Deel Deze Pagina