sluitlaken, welke maat?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door hanna76, 29 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Hallo,

Ik zit er over na te denken om een zgn. sluitlaken te kopen. Maar nu heb ik gezien dat ze de volgende maten hebben:
    42/44
    46/48

Ik val hier eigenlijk net tussen (44/46). Wat is nou verstandig? Maat 42/44 kopen en dan wat minder strak vastknopen, óf maat 46/48 kopen en dan juist wat strakker vastknopen.
    Wie heeft er hier ervaring mee?

Groetjes,
    Hanna

2. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

ben ook benieuwd naar antwoorden....
    dus...up deze topic ;)

3. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ik ben ook benieuwd :D!

Zag ook dat je een sluitband kunt gebruiken. Dat ziet er wat prettiger uit. Iemand daar ervaring mee?

4. Stresskip007

Stresskip007 Actief lid

23 jun 2008
    154
    0
    0
    Dordrecht
    Ik heb er net een gekocht via marktplaats krijg m van de week binnen, ik heb een M besteld (had voor de zwangerschap maatje 36) Hoop dat t goed is ;)

Edit: Is wel een sluitband btw..

5. kirstenyana

kirstenyana Actief lid

22 nov 2006
    130
    0
    0
    ik had een sluitband na mijn kz en heb hier heel prettige ervaring mee bij mij eerste kz had ik geen en heb ik echt last gehad om snel te herstellen en ook mijn figuur had ik niet snel terug maar de tweede keer sluitband en kan meteen zelfde dag nog uit bed en hersteldfe heel goed enige n,adeel als je henm uitdoet voel je (de boel) gaan hangen maar ftegen moij werd gezegd na een week minder en minder gaan gebruiken zodat je buikspieren terug kunnen gaan swerken anders doet de sluitband het voor je en bloijven je buikspieren lui

eigelijk wou ik gewoon zeggen zo een band is heerlijk maar na een week echt afbouwen!

6. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Maar ik wil juist een sluitlaken wat je moet knopen, want ik ben bang dat als ik zo'n elastieken band ga kopen dat ie óf te slap, óf juist weer te strak zit. Dat de maat dus niet goed is... :rolleyes:
    En bij zo'n knoopding heb je daar misschien zelf tóch nog wat meer invloed op.

Maar goed.... ik weet dus nog steeds niet welke maat verstandig is om te kopen: of 42-44, of 46-48. Mijn eigen maat is 44-46... :(

7. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Ik wil ook echt een sluit laken, die je knoopt en zit met hetzelfde probleem, ik ben waarschijnlijk zelf afgevalln, de baby eet mij op en heb normaal maat 46 .

Maar zelfs de vk zegt dat er minder "mij" zal zijn na de bevalling, geen probleem, maar welke maat..
    Ik zou eerder neigen naar groter als kleiner omdat je wel strakker kan knopen maar er geen stof bij kan maken.

en de eerst tijd zit er ook nog wel een buik in..

Hanna ik zou dus een 46-48 nemen i.p.v. een kleinere

8. Stresskip007

Stresskip007 Actief lid

23 jun 2008
    154
    0
    0
    Dordrecht
    Ik zou idd ook een maatje groter nemen dan je normaal hebt.

Deel Deze Pagina