Een babyboek

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sanne21, 26 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Een babyboek op de computer bijhouden tijdens en na de zwangerschap lijkt mij leuk!

1. Ja, maar alleen op mijn eigen desktop van de computer.

2. Ja, maar alleen als deze voor anderen niet zichtbaar is.

3. Ja, dan kan ik alles delen met mijn vrienden op hyves!

4. Ja, maar dan op facebook!

5. Nee, dat lijkt mij niet leuk!

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Sanne21

Sanne21 Nieuw lid

26 apr 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vinden jullie van een babyboek bijhouden?
    Doen jullie dat het op een social media zoals Hyves of Facebook?
    Vinden jullie dat iets persoonlijks of iets wat je graag wil delen met mensen?

2. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Ik hou nu een zwangerschapsboekje bij dat mijn kleintje dan later kan lezen. Ik hou er al niet van wanneer mijn man mijn schrijfsels leest dus ik zou dat absoluut niet op mijn computer/facebook/twitter... willen!

3. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Ik hou er absoluut niet van om het op de computer te doen. Ik heb een mooi schrift met harde kaft gekocht, en hier schrijf ik vrijwel dagelijks iets in.
    Een schriftje lijkt me een heel mooi iets om aan mijn dochter te geven wanneer ze volwassen is, dat gevoel heb ik echt niet bij iets op de computer (ook al print je het uit, handgeschreven heeft toch iets speciaals).

4. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Ik heb een 9maanden dagboek waar ik iedere week iets in schrijf heel leuk ook voor de kleine zelf later.
    Op hyves schrijf ik geen persoonlijke dingen gaat niemand wat aan en vrienden vertel ik het zelf wel als ik iets te melden heb.

5. 4days

4days Niet meer actief

Ik heb een album bijgehouden via Maak uw eigen kinder website - upload uw kids foto's en films, en dat hou ik nu (kindjes zijn 8mnd en 2,5 jaar) nog steeds bij. Ik schrijf er al hun ontwikkelingen in, erg leuk voor later! De opa's en oma's en een aantal vrienden hebben het wachtwoord van de site, dus ook leuk om met hen te delen.

Ik heb trouwens ook een echt plakboek gemaakt in de zwangerschap. Die site is heel leuk, maar vervangt voor mij toch niet het ouderwetse plakboek, waar je ook echo's in kunt plakken enzo.

6. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik heb een gewoon zwangerschapsdagboek gehaald, en schrijf daar alles in, en ga daarna verder in baby's 1e jaar :D

7. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een 9 maanden boek, daarin kan ik dingen op schrijven.
    Voor het 1ste jaar van de baby heb ik een babyboek van Lief, daarin kan ik dingen opschrijven over haar ontwikkeling en dingen in plakken. Heel leuk! Beide trouwens gekregen.
    Maar op internet zou ik het nooit bijhouden. Zo'n boek vind ik leuk om aan mijn dochtertje te geven als ze ouder is. Niet iedereen hoeft alles te weten. Vind het al vervelend als mensen ongevraagd in mijn 9 maanden boek gaan zitten lezen.

8. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

ik heb het eerste jaar van ons dochtertje in een album bij gehouden op papier. puur om het feit dat als het eenmaal op internet staat het er ook nooit meer vanaf zal komen. en ik hou er neit van dat de hele wereld alles over mijn kindje kan komen te lezen....en ook over mij natuurlijk.

en opde computer zelf zetten vind ik niet handig, want ben altijd bang dat de computer een virus krijgt of crasht...en dat ik dan alles kwijt ben.
    heb alles dus lekker op papier staan:)

9. Bri

Bri Niet meer actief

Ik heb van m'n eerste een heel uitvoerig 'boek' op Internet bijgehouden. De meeste foto's en nieuwtjes had ik wel achter een wachtwoord, maar dan nog - dat is natuurlijk eenvoudig te kraken. Ik zette er dus niets op wat ik erg privacygevoelig vond. Maar ik heb veel online gehad. En dat ga ik ook weer doen, voor allebei de kids.

Vooral omdat we familie en vrienden in het buitenland hebben, en zij zo makkelijk bij de foto's en verhalen kunnen.
    Ik heb niet gestemd, want het is wel Ja, maar niet op Hyves of Facebook, maar ook niet alleen voor mezelf.

10. Sanne21

Sanne21 Nieuw lid

26 apr 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    als je het babyboek online kan maken en laten printen zou je het dan wel online doen? of alleen als het dan zo'n mooi fotoboek wordt zoals je kunt laten doen bij de hema of het kruidvat?

11. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Ik heb alles op verschillende manieren bijgehouden, maar niet op de computer. Ik vind dat zelf wat onpersoonlijker en houd zelf erg van volgeschreven boekjes! Tijdens de zwangerschap heb ik een zwangerschapsdagboek bijgehouden en nu houdt ik zowel een babyboek bij (eenbestaande) als een dagboekje voor mijn zoon waar ik zelf elke keer wat in schrijf!

12. Bri

Bri Niet meer actief

Ik snap je vraag niet. Maar ik weet ook niet zeker of hij wel voor mij bedoeld was.

Wat ik online heb bijgehouden is geen echt boek en kan ook niet op die wijze worden afgedrukt. Het is een foto- en nieuwssite over onze jongen.
    Verder heb ik ook een mooi fotoboek gemaakt (Albelli); dat maak je eerst op je eigen computer en daarna upload je 'm zodat hij afgedrukt kan worden. Voor m'n dochter ben ik hier nog mee bezig. Moet wel opschieten, anders is ze straks 2 voor haar eerste jaarboek af is...

Deel Deze Pagina