Hallo meiden! Omdat ik de 12 weken nader, wil ik graag op een leuke wijze dit vertellen aan vrienden Mijn vriend houd over 2 week zijn verjaardag, en dan wil ik graag een shirt aan met een van de volgende teksten. Welke zou jij kiezen? Is het correct Nederlands ( m.b.t wordt ect)
Ik vind de eerste leuker, je weet niet zeker dat je kindje in april komt, ook al ben je dan uitgerekend. Wordt moet inderdaad word zijn (net als ik loop is het ik word)
Wordt moet inderdaad word zijn. Verder klopt de tekst wel, vind trouwens de eerste tekst lekkerder 'lopen' dan de tweede. Komt door de lange zinnen aan het eind denk ik... Wel een leuk idee trouwens!
ik vind ook de eerste leuker.. Nederlands is ook nooit mijn sterkste kant geweest.. met -dt e.d in ieder geval haha
De eerste vind ik het leukst klinken idd! En je weet niet wanneer het geboren wordt idd En het is idd word zonder dt Ik loop. Jij loopt.
Kan en kunt kan allebei Ik ga dan toch voor de bovenste Word is inderdaad niet met dt, stom van me haha
De eerste vind ik leuker. En ik vind "je kunt" altijd wat mooier / netter staan dan "je kan". Dat vind ik echt spreektaal en geen schrijftaal. (Maar officieel mag het tegenwoordig allebei.)
Leuke tekst! Hadden wij bij onze eerste. Alleen wij hadden een foto van de zwangerschapstest gemaakt en daar de tekst bijgevoegd. De foto hebben we in een fotolijstje gedaan. Zo hebben wij het onze ouders verteld.
De eerste. Beste tekst. Ik ben wel benieuwd of je zoveel tekst op een t shirt kan laten drukken. Worden erg kleine letters ben ik bang. Leuk met die voetjes erbij.
Ook de eerste is het leuks. Alleen een lange tekst lezen veel mensen niet. Maar ik verwacht door de voetjes juist wel. Want dat is niet echt iets wat je aan zou doen op het moment dat je niet zwanger bent. Het is wel leuk! Ik ben erg beniewd naar de reacties, laat je het weten?