ben zwanger van ons 2e kindje en de eerste 4/5 maanden heb ik niet veel anders gedaan dan normaal. Had geen haast met spullen kopen en manlief had geen haast met de babkamer. Nu heb ik opeens sinds een paar weken een soort manische vorm van nesteldrang. alles moet schoon schoon schoon en ik moet spullen hebben (blauw dit keer) en de babykamer moest eigenlijk gisteren klaar. Manlief heeft daar nog steeds geen last van, wel begonnen ondertussen maar het schiet echt niet op. Niks aan de hand natuurlijk, we hebben nog 3 maanden. Maar nu wil ik dus schoonmaken en naar de stad om dingen te kopen, maar ik heb constant harde buiken en bandenpijn. Moest gewoon lachen om mezelf vandaag, dat ik lelijke schoenen stond te bekijken om even de pijn te laten zakken zodat ik weer verder kon. Ik moet me er dus maar bij neerleggen, ben gewoon hartstikke zwanger en nu nog maar 3 maanden te gaan. Ik ben niet meer zo mobiel en ik ben ook nog eens een emotioneel vreemd mens. Raak snel geirriteerd en voel me constant gekwetst. ik MOET nu dus wel gaan genieten, want straks is het voorbij en de kans is groot dat dit de laatste keer was... Ik moet nu maar 100 keer zeggen, ik ben zwanger ik ben zwanger ik ben zwanger, al kan ik er heus niet omheen met die buik. Herkenbaar? Ik hoop het, want ik voel me zo'n maf wijf!
hihi ik ben nog niet zover als jou maar herken t wel. Bij de eerste had ik nu al vanalles in huis, nu nog niks. komt wel,,,,,hahah maar als ik jou verhaal zo lees kan ik dat maar beter wel gaan doen hihi
Hoi hoi Guppie Ik herken je verhaal wel alleen heb ik alles al wel in huis en is de babykamer ook al wel klaar maar alles moet ik nu gaan wassen en strijken enzo... maar nu wil ik ineens dat heel het huis opgeruimd is incl. rommel zolder haha En de tuin pfff... wordt alweer helemaal depri als ik eraan denk... manlief is een schatje maar soms grrrrr... issy in de tuin bezig heeftie geen zin och morge ga ik wel weer verder GGGGRRRR.... ik wil buiten zitten... dan gaattie computeren wil ik opeens dat er een kast verplaats wordt heeft manlief daar nu geen zin in.... MAAR IK WIL HET NU!! haha dan ga ik zelf maar de schroevendraaiers onzo halen als een bezetene die k*t kast uit elkaar en op zolder in elkaar zoooooo.... hahaha weet niet wat ik heb denk idd een vroege nesteldrang haha