Ik kan op dit moment brood niet goed hebben. Heel lastig dus. Ik heb voor vanavond spinazie in huis, maar ik heb ineens echt zin in een Mexicaanse ovenschotel Ik heb nog geen trek in rare combinaties gehad.. maar misschien komt dat nog Ik heb overigens wel veel zin in de Subway, ondanks dat dat ook brood is. Vet eten zoals friet kan ik nu echt niet hebben, daar word ik ziek van. Wat eet/at jij graag?
Niet echt specifiek iets wat ik nu heel graag eet in het begin wel toen maakte ik veel tosti's met heksenkaas wat ik eerst niet luste haha nu eet ik gewoon waar ik op dit moment echt zin in heb met doe warme dagen neem ik dan wel weer meer fruit watermeloen ananas en of smoothies Moet een beetje op de kilo's letten haha dus probeer het zo gezond mogelijk te doen (valt soms niet mee ) Nu je het hebt over subway dat lijkt me ook wel wat gelukkig zit die hier niet haha ��
somehow steeds zin in taco's!!!! Alleen die kruiden zitten me daarna zo dwars.....dus eet ik ze maar af en toe.... Krijg er wel weer honger van als ik het zo typ.....straks maar naar de winkel. Haha. Verder, soms opeens enorm zin in magnums. Ohja, we hebben een bakplaatrestaurant in de buurt, daar kan ik ook geen genoeg van krijgen. Zaterdag weer naartoe.
Appels, en beschuit. Normaal eet ik altijd muesli of havermout oid maar nu drink yoghurt en beschuit. En vooral weinig eetlust.
Gelukkig (nog ) geen last van... Deze keer hoop ik op een "beschaafd buikje" Bij de eerste was ik verslaafd aan die ringeling chippies lekker die uienwalm hihihihi en liters maar dan ook liters melk. Chocolade was ook niet veilig en de snackbar op de hoek was ook favoriet 25 kg aangekomen. Bij de 2de was het rollen beschuit met kaas en ook weer liters en liters melk .verder echt erom gedacht omdat ik niet weer zoveel wilde aankomen .helaas heb ik mezelf voor niks lopen kwellen.... 27 kilo aangekomen
Salades en koekjes hier (niet tegelijk). En brood smaakt me ook niet dus ik eet sochtends vaak restjes van de vorige dag. Veel groente enzo. De vk vroeg zich al af hoe mijn hb zo hoog blijft de hele zwangerschap (begin 9.3 nu 9.0)
Bij mijn vorige 2 zwangerschappen beide verslaafd aan thee, dronk de hele dag door thee terwijl ik helemaal geen theeleut ben
Van die donkere crackers met kaas. Grill worst. Appelstroop. Oh en chocopasta. Elke ochtend weer! Grote bak thee erbij. En witte chocolade met van dat crispy erin. Normaal vind ik dat echt vies 😆
Beschuit met iets zoets: jam, chocopasta of muisjes. Verder Ice tea!! Sparkling met citroen of green zonder bubbel. ☺
Ik eet op dit moment nog gewoon alles, en alles smaakt. Wel kan ik me minder goed bedwingen om tussendoor wat te snaaien (en ik kom er geen gram van aan). Vlak na bedtijd begint mijn maag de laatste dagen wat te rommelen, en dan krijg ik behoefte aan zuur fruit. Kiwi, eventueel met yoghurt, smaakt dan erg goed.
Ik ben gek op vette hap, mini snacks, frikandellen en kaassoufflés. Dan weer momenten van zoet, brood met hagelslag of met gekleurde hagel. Cola zero met ijs en eventueel met een schijfje citroen.
Chinees. Ik zou een moord doen voor een bak babi pangang of tjap tjoi. Maar simpele, kale bami is ook prima.
Beschuit met jam!!! En zure snoepjes(normaal hou ik niet van snoep) en gesmolten kaas. Waar ik dan weer misselijk van werd whahaha Ik werd zo misselijk van kaas, melk en yoghurt enzo. At elke ochtend yoghurt maar ineens werd ik daar zo misselijk van. Ook kon ik geen pittig eten of zuur fruit meer hebben: terwijl dat normaal mijn favoriete dingen zijn!
Ik heb echt steeds een paar dagen een soort aanval waarbij ik iets perse moet eten. Laatst heb ik 7 ijsjes achter elkaar op en gister heb ik een pak vietnamese loempia's gegeten. Ooh en friet en augurken mmm
Saucijzen broodjes mmm Helaas heb ik altijd ongezonde favorietjes in de zwangerschap.. Magnums, snoep (echt wat voor de kinderen is, Haribo enzo) Crackers met kaas, pesto pasta, pizza, bitter lemon! En wel gezond: zoute haring van de markt, ik eet er 2 per week, op een wit pistoletje. Oh wat verlang ik weer naar filet american en sushi!