Even jullie mening/ervaring/tips/whatever nodig Heb al bijna een uur harde buiken die regelmatig komen. Eerst om de 3 minuten, nu neemt het gelukkig wel iets af en is het nog om de 5-7 minuten. Ze doen niet heel pijn maar voel ze wel, voelt wel vervelend. Heb gisteren een drukke dag gehad dus daar dacht ik eerst dat het vandaan kwam, maar nu wordt het wel een beetje veel naar mijn idee? Wat vinden jullie? Heb dit in de vorige zwangerschap ook gehad en toen zei de vk dat het geen kwaad kon, maar achteraf gezien, door alles wat daarna nog is gebeurd, heb ik geen vertrouwen meer in de mening van die vk van toen (ben nu ook onder controle van een gyn).
Kan je voor de zekerheid niet even het ziekenhuis bellen? Als je het niet vertrouwt kan je beter een keer teveel dan te wei ik bellen.
He wat vervelend. Mij werd verteld dat als je harde buiken heb die pijn doen, je moet bellen. En je mag gerust harde buiken hebben en met mijn termijn nog meer, maar van wat ii begreep als je zoveel harde buiken had moest je bellen. Ik zal alsnog even bellen voor de zekerheid. Liever te veel dan te weinig bellen. Succes
Als ze eerst om de 3 minuten kwamen en nu om de 5 a 7 minuten zakken ze dus al iets af. Ik heb dit ook regelmatig zo en na nog een uur of paar uur kunnen ze ook weer helemaal verdwenen zijn. Stap even onder de douche en kijk hoe het dan gaat. Hier nemen ze dan meestal weer af. Maar als je je ongerust maakt kun je natuurlijk altijd even bellen!
Oh ja douchen is wel een goeie. Net even getimed en ze kwamen toch weer om de 3 minuten. Ga het even afwachten en als het nog zo is over een half uurtje dan ga ik bellen! Thnx dames
Heb je al gebeld? Ben benieuwd. Pijnlijke, regelmatige harde buiken op deze termijn zijn een goede reden om even iemand te laten kijken hoor! Ik hoop dat t goed met je gaat!
De warme douche heeft geholpen Onder de douche nog wel even wat last gehad, maar trok langzaam weg. Net toevallig weer even een harde buik maar er zat nu ruim een half uur tussen deze en die laatste onder de douche, dus daar maak ik me niet zo'n zorgen om. Bedankt allemaal
Gelukkig maar. Lekker op tijd naar bed. Als je nog twijfelt straks gewoon bellen. Met jouw termijn kan je beter keer voor niks bellen dan te laat.
Heb ik zo'n rond de 28 weken ook vaak last van gehad. Zeker een week of drie. Uiteindelijk meer rust genomen en toen werden ze ook minder.
Verloskundige zei ook nog als je er echt last van had en ze kwamen vaak en veel moest je maar twee paracetamolletjes nemen, hielp bij mij goed.