Lana & Rebecca, bedankt voor de uitleg, ik zie het nu staan! Rebecca, ben geen deskundige, maar lijkt op een jongen.......? Ben zelf in de 16de week, en heb 3 keer gehoord dat het waarschijnlijk een meisje is, maar niemand was er nog zeker over, terwijl we het bij mijn dochtertje het al bij week 12 wisten! Even afwachten dus.
Penelope, dus je denkt dat het een jongen is? hoe zag het bij jou uit, de echo van je 2de? vind je het lijken op die van je dochtertje? En toen ze 3 keer dachten een meisje te zien, dacht jij dat toen ook..? wanneer heb je weer een echo, ben wel benieuwd wat ze dan zeggen sorry als ik te veel vraag haha.. Monique4, waaraan zie je dat? Aan die streepjes? kzie dat je zelf ook een meisje krijgt met hoeveel weken wisten ze dat zeker..?
hey hey.. kheb een foto genomen van de dvd, deze is van de zijkant.. in dat rondje is de navelstreng( dat was ze uit aan het leggen) en in dat vierkantje? ik weet niet wat dat is.. de kleine draaide daarna gelijk weg.
hmmm, volgens mij ook een meisje hoor, bij mijn echo (20 weken dan) zag je toch echt heel duidelijk dat het een jongetje was en bij jou zie ik dat niet, dus ik denk een meisje
Hoi Rebecca, Bij mijn zwangerschap nu zijn de laatste 3 echo's gedaan door 3 verschillende artsen, de eerste met 12 w + 1 d, 2de 14 w + 3 d, allebei dachten ze meisje. Gisteren weer echo met 15 w + 3 d, en ik dacht dat arts nu wel zou zien, maar baby lag niet in een "goede houding", arts twijfelde, gokte ook maar op een meisje, dus nu weet ik het ook niet! Volgende echo heb ik na 2 weken ongeveer. Bij mijn vorige zwangerschap was het dus heel vroeg dat ik het wist, soms ligt het ook aan apparatuur en natuurlijk de houding van de baby, maar die arts zei het met overtuiging dat het een meisje was! (en inderdaad was het zo). Heb oude echo's opgezocht, en ziet er toch niet hetzelfde uit als jouw foto........... A/d andere kant, echoscopisten/gyneacologen weten natuurlijk wel waar ze het over hebben lijkt me, dus tsja, wat wij zeggen is natuurlijk een mening en een gok! Wanneer heb je weer echo, volgende keer zien jullie het dan "echt" he? Groetjes!
Ik zie het idd aan de streepjes. Ik weet het echt bijna zeker Bij een jongen zie je het echt uitsteken vind ik. En bij deze echo zie je 2 schaamlipjes, althans zo zie ik het dan...
hoi hoi jullie krijgen een lekkere KNUL bij de eerste foto in het rondje is de navelstreng en in een vierkantje zie je duidelijk het geslacht groetjes nathalie
bedankt voor jullie reacties .. Penelope.. ben benieuwd dan wat het wordt haha, laat je me wat weten als je de volgende echo hebt gehad?.. ik heb 29 sept weer een echo, dan zien we het "echt" ja ben benieuwd.. Hoop wel dat de kleine dan goed ligt en dat wij zelf ook kunnen zeggen jaa tis echt een meisje of jongen
hoi monique mag ik vragen welke foto jij hebt bekeken want ik heb nogmaals alle foto's bekeken en inderdaad de 2e foto zijn overduidelijk schaamlipjes echter is dit een foto van haar eerste dochtertje, de eerste foto zie je duidelijk een uitsteeksel in het vierkantje er zijn geen schaamlipjes te zien eigenlijk kan dat ook niet omdat de foto van bovenaf is genomen groetjes nathalie
Hallo Nathalie, ik heb die 3e foto bekeken. Onze geslachtsfoto rond die termijn was ong. hetzelfde toen, vandaar dat ik dat denk. Ze dachten toen eerst ook een jongetje, maar bleek toch een meisje. Die eerste foto lijkt het idd weer wat anders, maar toch denk ik nog steeds een meisje hihi Groetjes Monique
hahahaha bedankt voor je antwoord terug de 3e foto vind ik namelijk echt een balletje van onder de eerste tja voor mij duidelijk lekker dan zitten we met zijn alle al die weken af te wachten groetjes nathalie