hoi hoi ik heb sinds 5 dagen een enorm gespannen onderbuik, voel hem ook echt als ik zit, mijn schaamstreek is ook dik en opgezet. Het voelt net alsof ik een hele volle blaas heb, terwijl ik net naar de wc ben geweest. Als mijn dochtertje van 2 op schoot klimt is dit echt onprettig. Ook met tillen en draaien van de buggy heb ik er last van. Ik heb vooral 's avonds last van als mijn lichaam tot rust komt, dan krijg ik een soort spierpijn zeg maar. Ik ben pas gestopt met de pil, ben nu 10 dagen 'overtijd'. Had eigenlijk 5 februari het begin van de stopweek. Ik weet dat het heel lang kan duren voordat de cyclus op gang komt, maar hoort dit er ook bij? Ik ken het gevoel wel van mijn andere zwangerschap, maar het is wel vreemd. Het voelt echt als een harde buik zoals ik die vroeger had. Heb vorige week al getest, was negatief. En vanmorgen werd ik er al niet veel wijzer van. Wat kan dit zijn? Heb dit als ik de pil gebruik echt absoluut nog nooit gehad. Ik ben erg benieuwd wat het eventueel kan zijn! Groetjes, Dicky
hoi, hoort bij het ontpillen, de klachten die je dan kunt hebben zijn heel divers. Zoals je zelf ook al zegt het kan best even duren voor je ongesteld wordt. Daarna zal het zeer waarschijnlijk over zijn. Mirjam