dus is het dom om dan te gaan solliciteren? Vond dat namelijk een hele rare opmerking en ook niet echt hoopgevend voor TS. Veel doen het niet, maar er zijn er ook genoeg die het wel doen. Denk dat vooral je eigen instelling een rol speelt. Als je gaat solliciteren met de instelling dat je toch niet wordt aangenomen, dan straal je dat vaak uit en dan zul je ook niet snel worden aangenomen. En natuurlijk is het een stukje moeilijker dan wanneer je niet zwanger bent, maar de aanhouder wint vaak. Ik heb vele sollicitatiebrieven gestuurd en ben ook op verschillende plaatsen met rare smoesjes afgewezen of heb zelfs helemaal niets gehoord, maar uiteindelijk is het wel gelukt. Wilde gewoon even aangeven dat het nogal een rare opmerking is het dom is om te solliciteren tijdens je zwangerschap. Back on topic?
ten eerste van harte gefeliciteerd met het leventje in je buik!, zo dat word vaak vergeten als je zo jong bent , ikzelf ben een tienermoeder en een tiener oma ik raakte op mn 17 zwanger en was er heel erg blij mee , me man was 12 jaar ouder dus dat was iets makkelijker als dat jij het nu hebt , mijn dochter die ik toen kreeg werd op haar 15 moeder ikzellf was toen 34 jaar een hele jonge oma dus , op momnet dat mn dochter vertelde dat ze zwanger was en ik zag dat ze me nodig had vertelde ik meisje wat je ook gaat beslissen ik ga je overal mee helpen , ik heb nu een schat van een kleinzoon van 3 jaar en inmiddels een kleindochter van 14 maanden ze is een wereld moeder doet het nu helemaal alleen heeft werk en ze zorgt heel erg goed voor haar kinderen , ikzelf ben ook weer zwanger en heb net 3 weken geleden een half jaar contract getekent werk zoeken lukt dus echt wel hoor in feite hoef je pas 3 weken voordat je met zwangerschapsverlof gaat het te melden aan je baas , en die dikke buik mag hij niet eens na vragen hoe het komt , ik denk dat je het beste even na het jip kan gaan voor hulp ben elke grote stad heet een projekt voor tienermoeders en ik hoop voor je dat als je het je ouders verteld ze net zo reageren als ik , ik ben bij de bevalling geweest van beidde kleinkinderen en dat is zo iets moois , zeg nou zelf elk kindje die er komt heeft het toch het recht om gewenst te zijn , denk dat je heel veel comentaar zal krijgen maar recht je rug maar en wees trots op je dikke buik en het feit dat er een kleintje komt, je mag me altijd een pb sturen voor als je vragen hebt maar ik zal wel hulp gaan zoeken als ik jou was dat is 1 tip die ik je mee wil geven , en niet vergeten te genieten van je zwangerschap he? liefs greetje , een hele jonge trotse oma!
dreames: ik denk zelf dat veel mensen je dan toch afwijzen.... maar het is zeker niet dom! en helemaal niet als je in het schuitje zit net als haar! lievebeesje: leuk joh dat je samen tegelijk zwanger was met je dochter! (foto's) ############### meid succes en ben ook benieuwd hoe je ouders hebben gereageerd! het is beter dat je het zegt dan ben je van de stres af dat je het moet gaan zeggen! en vaak heb ej je dan veel drukker gemaakt om de reactie dan nodig was.... groetjesssssssssssss
Je hoeft officieel niet eens te zeggen dat je zwanger bent. Het valt natuurlijk een 'beetje' op als je een buik van 7 maanden hebt... Maar de eerste maanden hoef je het dus niet te zeggen. Haha inderdaad, superleuk lievebeesje!
je hoeft inderdaad niet te vertellen dat je zwanger bent. maar welop tijd aangeven, en ook op tijd aan geven vanaf wanneer je zwangerschapsverlof wilt hebben en ze mogen je ook niet ontslaan omdat je zwanger bent!
pfff kan zo slecht tegen dit soort dingen.. ten eerste: hoezo onder je vriendins naam? dit is gewoon je eigen account of heeft die stephanie ook een vriend die het niet kan vinden met haar ouders.. wel toevallig allemaal ten tweede: voor de 2de keer per ongeluk zwanger? heb je niks geleerd van de eerste keer? als je weet dat je door de pil zwanger kan raken dan moet je een condoom gebruiken.. ja sorry dat ik zo fel reageer maar vind dit zo onzettend kinderachtig allemaal en het kind moet er onder lijden straks dat het niet opgroeid in een stabiele situatie... zeg dan gewoon eerlijk dat je bewust zwanger bent geworden omdat je moedergevoelens te sterk waren want daarin kunnen we (ik in elkgeval wel) wel iets vinden.. Dus nee geen leuke reactie van mij maar hoop echt dat je zorgt dat je alles op een rijtje hebt en niet afhankelijk wordt van anderen.. succes!
nou ik wacht nogsteeds op een emailtje jammergenoeg. maar in ieder geval iedereen bedankt voor het reageren ik heb nu in ieder geval veel meer informatie. en nu van mensen die het zelf meegemaakt hebben dat is altijd beter dan een boekje. ik heb stephaniie als mijn profiel naam opgegeven voor mijn nieuwe profiel. in ieder geval bedankt voor de reacties en ik ga hard op zoek naar een baan, en het zomenteen aan mijn moeder vertellen dus wish me luck hahah, liefs stephanie
jaaa, toeballig heeft zei ook een virnedje die moeite met haar oduers heeft. en ik ben absoluut NIET opzettelijk zwanger geworden. anders had ik het ook met mijn vriend wel overlegd want dan is het niet mijn eigen keuze. ik had inderdaad een condoom kunnen gebruiken dat was wel een fout. maar dit was absoluut niet opzettelijk omdat ik zo rgaga zwanger zou willen zijn.
ik zeg gewoon eerlijk dat ik het wat ongeloofwaardig vind en dat je het gewoon niet durft te vertellen.. wat ik opzich best logisch vind want dan krijg je mischien vervelende reacties.. maar goed hoe dan ook probeer van je zwangerschap te genieten en maak er het beste van!
hier is mijn eigen account dan, nouja als mensen ongeloof waardig vinden er zijn wel meer mensen iop d wereld die stephanie heten, en bij eidereen klikt het niet goed tussen vriendje en ouders. tegen die mensen wil ik dan ook alleen zeggen reageer hier dan lekker niet op. ik zit hier met een serieus probleem en dan komen jullie hier aanzetten dat je het ongeloofwaardig vind!
hoi ben benieuwd of je het al heb verteld , veel succes in ieder geval , laaat je niet gek maken door vervelende reakties
Hey meis, Is het al gelukt om met je ouders te praten? Ik hoop voor je dat je een goed moment kunt vinden om met ze te praten. @Lievebeest, wat leuk dat je zo jong oma bent geworden! En zelf nu weer mama word! Super bijzonder. Gefeliciteerd Liefs
Heee allemaal, nou poehpoeh na er echt 3 kwartier omheen gedraait te hebben flapte mijn vriend het er ineens uit. en me moeder zei ja kind ik wist het al je moet niet al je spulletjes zo laten rondslingeren. ze is echt super trots kan niet wachten tot de eerste 13 weekjes voorbij zijn want dan wil ze gaan baby shoppen. ik was echt zo opgelucht. nu me papa nog vertellen maar mijn moeder zou het er eerst met hem over hebben gelukkig. ik ben echt geweldig blij me moeder vind het geen probleem en begon zelfs te knuffelen met me vriend. ( en dat is geen gewoonte van haar haha ) mijn vader is niet zo heel moeilijk als mijn moeder het ergens mee eens is gaat hij 9 van de 10 keer wel mee. nou maar hopen dat het in dit geval ook zo is. pfff het lucht echt onwijs op nu nog de komende 7 maandjes ongeduldig afwachten. ik sta er nu zelf ook voor de volle 100% achter. nu alleen me vaders reactie afwachten en me schoonouders. liefs, stephanie
hey meid! echt super leuk joh! ben je ook van de stres af dat je het niet durfde te vertellen! geniet ervan meid want de zwangerschap gaat zo snel en het is zo mooi! het lijkt nu nog heel lang voor de 9mn voorbij zijn maar dat is zo! en nu een mooie banner maken! groetjes
Geweldig zo'n reactie! En nu lekker genieten van je zwangerschap. Nieuwsgierig vraagje, wat had je laten slingeren waardoor ze het wist. Had ze de test gevonden?
Nou echt goed dat je moeder zo heeft gereageert. Dat moet een hele opluchting voor jullie geweest zijn. Ik hoop echt voor je dat je een baantje kunt vinden na je studie. Ik wil jullie heel veel geluk wensen en geniet er gewoon van.