Ik zie dat er hier op de site ook geadverteerd wordt voor de gratis week proberen van weight watchers. Ik had me maandag ook opgegeven voor een gratis week proberen en had het meteen weer opgezegd. Als je dit niet op tijd zou doen, dan zou het namelijk automatisch omgezet worden in een betaald abonnement. En opzeggen duurt 2-3 dagen, heel slim van ze. Maandag dus meteen het online formulier ingevuld om op te zeggen. Voor de zekerheid later op die dag nog een keer ingevuld en verzonden. Woensdag nog niks gehoord, dus nog een keer online opgezegd. In totaal heb ik dus 3x opgezegd via internet. Omdat ik nog steeds niks ervan gehoord had (je zou pas een bevestiging krijgen als de opzegging verwerkt was na 2-3 dagen), vandaag maar even gebeld. Nee hoor mevrouw, er staat helemaal niks van een opzegging bij uw gegevens :x Nu hebben ze het gelukkig direct opgezegd en heb er ook een e-mail van ontvangen. Ben net op tijd, anders had ik dus vast gezeten aan een betaald abonnement voor 3 maanden. Dus dames let op: als je opzegt, doe dat dan telefonisch en vraag om een bevestigingsmail, want anders zit je dus vast aan een betaald abonnement!
Bedankt voor de info! Ik wilde me ook opgeven, maar twijfelde toen ook. Blij dat ik het niet gedaan heb. Ben wel benieuwd hoe jullie die week vonden?
Ik heb ook vrijwel meteen weer opgezegd omdat ik er totaal in verdwaalde! Kreeg meteen een bevestigingsmail en geen problemen gehad!
Oh, gelukkig dat het niet een standaard probleem is dan. Maar ik was toch wel blij dat ik even gebeld had.