Hoi meiden! op oudjaarsavond komen mijn schoonouders, broertje van mijn vriend met vrouw en de kids bij ons op visite. ik wil dus graag wat leuke en lekkere hapjes gaan maken voor 's avonds en ik vraag jullie om tips! het liefst dingen die niet téveel tijd kosten, zodat ik niet de hele avond zelf in de keuken hoef te staan... Bedankt vast!
-Dadels met monchou er tussen,dadels open snijden en er dan een plakje monchou ertussen doen. -Hard gekookte eieren met een plakje rookvlees erom. -cherrytomaatjes vullen met bv tonijnsalade. Liefs claudia
Hoi hoi....! Wat ik personelijk lekker vind is Geitenkaas met parmeham. \/ Stukjes geitenkaas snijden, en de parmeham er overheen, en met satestokjes er in prikken, dat is een hele lekkere combinatie... Maar wel prijzig hoor ... Maar je hoeft er niet veel van te maken... vele mensen lusten geen geitenkaas dat scheeld weer. groetjes Sara
volgens mij is hier een tijdje geleden ook al een topic over geweest...daar stonden er ook heel veel in ik heb toen de lekkerste overgenomen. Succes
Wat ik zelf lekker vind zijn warme mini hapjes, zoals saucijzenbroodjes, kaasbroodjes, worstjes met jasje van bladerdeeg. Kun je allemaal overdag klaarmaken en 's avonds alleen maar even in de oven. Heerlijk als je van buiten komt na het vuurwerk afsteken. Op lekkeredingen.net staan ook nog wat tips, zowel warme hapjes als koude. Heb er toevallig vandaag gekeken ivm m'n verjaardag. Succes.
nee nee ik heb laatst een topic daarover geopend zal even opzoeken voor je ik heb namelijk veel lekkers gevonden! 8) momentje
hihi ik ben vliegensvlug hihi http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=25914&highlight=borrelhapjes
ik maak in ieder geval altijd monchou rolletjes o.a kipfilet,salami of ham en elk plakje besmeren met monchou en die dan oprollen...ter variatie een paar met augurkjes erin...lekker hoor en heel snel op!
Ik wil ook wel borrelhapjes tips eigenlijk maarreh ben vegetarisch en ALLES is vlees vlees vlees, best barbaars eigenlijk hehe Tis best moeilijk om iets te vinden wat niet van vlees is arme ik...
Jullie zouden ook gewoon kunnen googlelen (hoe schrijf je dat eigenlijk) Je hebt op het net heel veel kookrubrieken en heel veel tapas-sites. Hopelijk kunnen jullie hier iets mee. Succes en eet smakelijk. Groetjes Bipi
Moet toch mogelijk zijn, zonder alleen maar kaas te eten Ik ga zelf ook ff op zoek, en als ik wat vind post ik het hier wel, is nl. ook handig voor jullie, als jullie vega bezoek krijgen
Jah gevulde komkommer of gevulde kerstomaatjes en paprikaatjes, maar met WAT vul je dat, dat is vast wel op internet te vinden!