Wel of Geen eisprong, en wanneer?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bbibi, 19 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Dames,

Ik ben eindelijk na 116 dagen wachten voor de eerste keer ongesteld geworden! wat heeeerlijk was dat zeg, als je al zo lang in je hoofd bezig bent met zwanger worden en dan dus niet ongesteld wordt!
    Nou heb ik GEEN eisprong gehad (ovutesten gebruikt).
    Dus nu vraag ik me af... hoe groot is de kans dat ik die in de 2e ronde wel ga hebben...?

ter info ik zat (helaas) aan de Diane pil...
    Dus ik weet dat dit geen fijn pilletje is en het dus lang duurt eer je cyclus opgang komt.
    Maar ervaring is zooooo meer dan welkom! ik ben beginneling dus wat extra info is enorm welkom !

Liefs Bbibi

2. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Helaas geen tips, maar succes en als je een keer tegen iemand wilt aankletsen, pb me maar. Ik zit inmiddels ook op dag honderdzoveel. Als is het bij mij cyclus 7, maar toch.

3. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ik denk dat niemand je kan vertellen of je nu wel of geen eisprong gaat hebben.
    Dat is echt afwachten. Ik hoop het wel voor je natuurlijk.
    Ik heb ook de dianapil geslikt, maar daarna over gestapt op microgynon. En toen vorig jaar gestopt. Had juist een hele mooie cyclus, en die word nu juist steeds langer.

Ik hoop dat het snel raak is voor je. En als je nu weer een lange cyclus krijgt, misschien is het dan een idee om een maandje aan de pil te gaan, met een lichtere pil? Kan je overleggen met huisarts natuurlijk.
    Maarja punt is dat niet alle huisartsen direct iets doen.

4. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @ babke! dankjewel!
    Ja hoop het wel! duurt allemaal zo lang :( begin er enorm van te balen! al moet ik blij zijn dat ik inmiddels ongi ben geworden! het kon nogggg langer uiteraard!
    Maar wat vreemd zeg! jij had juist een mooie cyclus en nu dus opeens een lange? dat is helemaal vreemd toch?
    Maar dat is misschien (aan je banner te zien) door je miskraam? wat vervelend lijkt me dat zeg :( ! zie je positief en dan alsnog ... pfff ellende! hoop voor je dat het gauw raak is!!

@ charise voor m ij even geen pil meer! ben er wel even klaar mee! blij dat ik eindelijkkkk ongi wordt! dus geen pil meer voor mij! ben al bij huisarts geweest omdat ik dus niet ongi werd... maar die zei afwachten tot een half jaar! ik mocht eind juli terug komen... dat is nu dus niet meer nodig (ergens gelukkig maar...) ik hoop gewoon dat het nu gewoon iets minder lang gaat duren!

vind het allemaal zo spannend :)

beide veel succes met zwanger worden! en bedankt voor jullie berichtjes :)

Deel Deze Pagina