Onze dochter reageert op appel dus wij willen haar een tijdje zo min mogelijk appel geven.. Maarja probleem, in bijna alles, diksap, roosvicee en ranja zit appel. Heeft iemand een tip voor sap of ranja waar geen appel in zit? Nee ze drinkt geen water sinds ziekenhuisopname en thee vind ze ook niet geweldig..
Misschien een beetje gewoon drinksap en dat aanmaken met water? Je zou dan bijvoorbeeld heel puur sap kunnen nemen zoals druivensap of bananensap en dat aanmaken met water.
Rooibosthee met een beetje suiker, of een wolkje melk. Ook in heeste vruchtensappen ie je koopt zit appel. Maar zoveel werk is het toch niet om even een sinaasappel te persen, en aan te lengen met wat water?
Ja verse sapjes aanlengen ... Hier moet t altijd wel erg dun verlengd worden omdat t super laxerend werkt
Is geen moeite maar ze lust geen sinaasappel(sap) maar ik kan het allicht nog een krer proberen is alweer ffgeleden.. Rooibosthee krijgt ze s morgens maar niet teveel want het werkt nogal laxerend..
volgens mij is er van hak rode fruit sap zonder appel En crenberrysap en dat aanlengen met water ? Verse perensap aanlengen met water ? Kijk ook eens bij de schappen van Zonnatura is wel wat prijziger, maar zo af en toe koop ik de pakjes voor Sanne en die vind ze heerlijk ( de kikkersap)http://kikker.zonnatura.nl/#/kikker-assortiment/kikkersappen/sappa!_tropische_vruchten_&_groenten
Diksap van het merk Covelt Dixsap heeft een smaak peer-kweepeer-perzik en die bevat geen appel. Is bijna overal wel te koop, heb em wel eens gezien bij de jumbo en Trekpleister.
Is toch echt wel.. Drie weken heeft ze alleen rooibosthee gedronken en had ze diarree, mee gestopt en was over! (andere)thee wil ze niet (stond ook in de openingspost)
Daar zit volgens mij een deel appel in (pin me er niet op vast hoor, heb van de week vlug gekeken met een huilend kind in de kar )
De natuurwinkel heeft héél veel keus. Pure perensap, abrikozensap, druivensap, cranberrysap, grapefruitsap, bosbessensap. Allemaal zonder appel. Ook hebben ze diksap en siroop zonder appel.
Als je niet zelf wilt persen, kan je toch gewoon een pak of fles puur vruchtensap kopen en dat aanlengen met water? Bij de biowinkel idd ook diksappen zonder appel. Bij de biowinkel ook heel lekkere Sprookjesboomthee van Piramide. Rooibosthee werkt tegen darmkrampen en het werkt ontspannend, zou best kunnen dat je kindje ervan moet poepen! Maar je weet ook niet of het alleen van rooibosthee komt, want andere thee drinkt ze niet. Andere thee is vaak op basis van zwarte thee met theïne en die stopt wél.
nee ik heb em toevallig in huis, Jumbo huismerk diksap Peer&perzik: geconcentreerd perensap 94% + geconcentreerd perziksap 6% (haha wat een verschil ) zonder toegevoegde suikers. ik probeer vaak ook diksap zonder appel te vinden, omdat ik vind dat die bekers zo gaan stinken...of het wordt vaak wat zurig... nu mag hij heel af en toe gewone appelsap met half water. jammer dat ze verder geen thee lust.. groene thee met fruitsmaak doet het hier ook goed, vooral koud !
Bonbébé heeft ook diksap zonder appel. Weet zo de smaken even niet meer, maar is een kwestie van etiketten lezen. Gewone vruchtensappen te over: druivensap (wit of rood), ananassap, perensap. Zou ik wel aanlengen.