sappen zonder appel

Discussie in 'Voeding' gestart door sandraske, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Onze dochter reageert op appel dus wij willen haar een tijdje zo min mogelijk appel geven..

Maarja probleem, in bijna alles, diksap, roosvicee en ranja zit appel. Heeft iemand een tip voor sap of ranja waar geen appel in zit?

Nee ze drinkt geen water sinds ziekenhuisopname en thee vind ze ook niet geweldig..

2. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Misschien een beetje gewoon drinksap en dat aanmaken met water? Je zou dan bijvoorbeeld heel puur sap kunnen nemen zoals druivensap of bananensap en dat aanmaken met water.

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Of zelf vruchtensap maken van fruit?

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Iets dat je zo kunt kopen, zelf maken is ff geen optie..

5. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Rooibosthee met een beetje suiker, of een wolkje melk.
    Ook in heeste vruchtensappen ie je koopt zit appel. Maar zoveel werk is het toch niet om even een sinaasappel te persen, en aan te lengen met wat water?

6. fafje

fafje Niet meer actief

Ja verse sapjes aanlengen ... Hier moet t altijd wel erg dun verlengd worden omdat t super laxerend werkt

7. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Is geen moeite maar ze lust geen sinaasappel(sap):cool: maar ik kan het allicht nog een krer proberen is alweer ffgeleden..

Rooibosthee krijgt ze s morgens maar niet teveel want het werkt nogal laxerend..

8. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
  9. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Andere thee met suiker dan.
    Nooit gemerkt dat rooibosthee laxeert trouwens.

10. Jo77

Jo77 Actief lid

13 jul 2006
    412
    0
    0
    Friesland
    Diksap van het merk Covelt Dixsap heeft een smaak peer-kweepeer-perzik en die bevat geen appel. Is bijna overal wel te koop, heb em wel eens gezien bij de jumbo en Trekpleister.

11. fafje

fafje Niet meer actief

jumbo heeft idd ook diksap perzik-peer

12. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jumbo hier heeft die niet, misschien naar de andere jumbo in het dorp die is groter..

13. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Is toch echt wel.. Drie weken heeft ze alleen rooibosthee gedronken en had ze diarree, mee gestopt en was over!

(andere)thee wil ze niet ;) (stond ook in de openingspost)

14. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zonnatura zit inderdaad geen appel in zie ik in de ingredientenlijst! Thanks voor de tip!

15. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Daar zit volgens mij een deel appel in (pin me er niet op vast hoor, heb van de week vlug gekeken met een huilend kind in de kar ;))

16. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Die had ik ook voor mijn zoontje, bij de AH vandaan.

17. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    De natuurwinkel heeft héél veel keus. Pure perensap, abrikozensap, druivensap, cranberrysap, grapefruitsap, bosbessensap. Allemaal zonder appel.
    Ook hebben ze diksap en siroop zonder appel.

18. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Als je niet zelf wilt persen, kan je toch gewoon een pak of fles puur vruchtensap kopen en dat aanlengen met water?

Bij de biowinkel idd ook diksappen zonder appel.

Bij de biowinkel ook heel lekkere Sprookjesboomthee van Piramide.

Rooibosthee werkt tegen darmkrampen en het werkt ontspannend, zou best kunnen dat je kindje ervan moet poepen! Maar je weet ook niet of het alleen van rooibosthee komt, want andere thee drinkt ze niet. Andere thee is vaak op basis van zwarte thee met theïne en die stopt wél.

19. fafje

fafje Niet meer actief

nee ik heb em toevallig in huis, Jumbo huismerk diksap Peer&perzik: geconcentreerd perensap 94% + geconcentreerd perziksap 6% (haha wat een verschil :p) zonder toegevoegde suikers.

ik probeer vaak ook diksap zonder appel te vinden, omdat ik vind dat die bekers zo gaan stinken...of het wordt vaak wat zurig...
    nu mag hij heel af en toe gewone appelsap met half water.

jammer dat ze verder geen thee lust.. groene thee met fruitsmaak doet het hier ook goed, vooral koud !

20. Bri

Bri Niet meer actief

Bonbébé heeft ook diksap zonder appel. Weet zo de smaken even niet meer, maar is een kwestie van etiketten lezen.

Gewone vruchtensappen te over: druivensap (wit of rood), ananassap, perensap. Zou ik wel aanlengen.

Deel Deze Pagina