hallo allemaal ik woon in Spanje en ga a.s. donderdag tm dinsdag naar Ned. heb al best veel (tweedehands) kleding maar wil wat simpele (dus ook niet dure) nieuwe hemdjes en t-shirts. gewoon basic, zwart, wit, grijs. niemand v mijn Ned vriendinnen is nu zwanger en de meesten shoppen online. dus vandaar mijn vraag hier: waar is uitverkoop? ís er uberhaupt uitverkoop? hier is wel uitverkoop maar Spanje heeft hier zo bar weinig Premama (bijv H&M echt superweinig). en we hebben hier nog geen HEMA thanx alvast! p ik zit in buurt Amsterdam- Volendam thanx!!
Ik zou gewoon ff naar een grote prenatal gaan denk ik Of als je goedkoop wilt, even op mp kijken en maar dat adres laten sturen waar je heen gaat?
Meeste winkels als hema en c&a kan je ook alleen via Internet bestellen. Dus miss alvast laten bezorgen en dan passen kan je altijd nog terugsturen als het niet past.
Klopt. Steeds meer winkels hebben hun zwangerschapshoekje online ipv in de winkel. H&m heeft dat wel nog steeds, maar ook dat is niet zo veel. Verder de grotere babyzaken zoals prenatal, babydump, (noemmaarop) hebben altijd wel iets in de uitverkoop, vaak mode van vorig jaar.
Prenatal had vorige week sale, zwangerschapskleding.. zal nu wellicht nog wel wat liggen? ( ik was wel in vestiging Aalsmeer). VD amstelveen had vorige week ook sale, ik heb daar wat tshirts, hemden gehaald die ik nu ( met 34 weken aan kan). Volgens mij is er nu nog sale ( vd zit in adam, zaandam etc). succes!
super, meiden! Ik vind het ook wel leuk om ff "echt" te gaan shoppen, tijdens mn korte vakantie. dus Prenatal Zaandam of V&D Amsterdam (noord) lijkt me een goede optie! bedankt! nu al zin in ))