18/08 mirena eruit

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Starry, 13 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik bedacht me opeens dat dat misschien mijn eisprong zou kunnen zijn geweest ? Iemand hier een idee want zat toen op de 10de dag van mijn ongie :(

2. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Maxje, klinkt idd wel heftig. Goed in de gaten houden en anders voor de zekerheif ff langs de huisarts!

Konijn, arme konijneman :D:D!

Starry, zou misschien best je ei geweest kunnen zijn op de 10e dag na je ongi. Jee, je ongi duurt wel erg lang!

Hier ben ik sinds gisteren weer ongi. Nu is mijn "schema" dus:
    1 aug. ongesteld (met Mirena)
    10 aug. Mirena eruit
    15 aug. bloeding (ongi? reactie op verwijderen Mirena?)
    30 aug. ongesteld

Als ik die bloeding van 15 aug. niet meetel heb ik weer 1 cyclus van 30 dagen... Ik ga er maar even vanuit dat dat bloedverlies op de 15e door het verwijderen van de Mirena kwam. dat betekent over 2 weekjes weer een ei hopelijk! Heb net een heleboel ovulatietestjes van Zwanger & Kids binnengekregen, dus ga lekker op tijd testen...

3. Konijn87

Konijn87 Actief lid

Fantastisch nieuws Miffy77! Zo te horen kun je er nu echt aan beginnen. Hopelijk komt je ei mooi op tijd!

4. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ja wij gaan voor de eerste,, En ook ik hoop dat alle onderzoeken goed zijn,, of dat ze wat vinden en er wat aan kunnen doen.
    Jij ook heel veel succes met zwanger worden en ik hoop dat je snel zwanger bent!

5. veronique2005

veronique2005 Niet meer actief

bij mij kon de dokter hem ook niet vinden....
    maar in zh wel.. stelt echt niks voor. 5 minutjes en klaar, je voelt er echt bijna helemaal niks van..
    su6

6. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Veronique, was je snel zwanger na het verwijderen van je spiraal??

@Miffy, succes met je testpakket. Dat ga ik nog even proberen uit te stellen. ;)

@Starry, zou je eisprong kunnen zijn geweest natuurlijk..

Zo hier nog steeds niets.... geduld is een schone zaak!

7. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland

8. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @BlueEyes, haha!! Ja dat hoop ik ook! Spannend hoor. Weet je nu ook al hoelang je cyclus duurt, of toch een grove schatting?

9. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik heb gisteren en ovulatietest gedaan en die gaf aan dat ik vandaag weer zou moeten testen omdat de test streep donker was dan de controle streep dus dan heb ik als het goed is nog geen eisprong gehad..ben benieuwd wat ik straks test.

10. Konijn87

Konijn87 Actief lid

Spannend Starry! Veel test en klusplezier!

@ Blue Eyes en Lique: verschrikkelijk spannend hé! :D Ik wens ons allemaal snel een dikke buik toe!

Zou je een eisprong gehad hebben in tussentijd Blue Eyes, dat je nu ongesteld bent? Of kun je ook ongesteld worden zonder eisprong? Jouw cyclus geeft mij wel hoop!

11. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Konijn, het schijnt dat ongesteldheid niets met je ei te maken heeft. Onbevruchtte eitjes kunnen ook oplossen in het niets in je lichaam. Ongesteldheid is de schoonmaak van je baarmoeder....

ok niets is misschien wat overdreven, maar het functioneert naast elkaar heb ik begrepen...

12. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Starry waaaah wat spannend! Ben benieuwd wat je testjes gaan uitwijzen! Ga maar vast een romantisch cd-tje en sexy lingerietje uitzoeken :D

Konijn, je kan ook ongesteld worden zonder een ei gehad te hebben. Is idd de schoonmaak van je baarmoeder, daarna wordt er weer een vers nestellaagje opgebouwd. Opgeruimd staat netjes zeg ik altijd maar.

Blue Eyes wat leuk dat we gelijk op lopen! Is het voor jou het eerste kindje?

Ik vind het best weer spannend hoor allemaal! Heb weer compleet de kriebes. Al moet ik wel zeggen dat het toch iets anders voelt dan toen ik de eerste keer zwanger wilde worden...toen vond ik het allemaal nog veel spannender en was er best wel op gefixeerd.

13. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik zal kijken of ik er een foto van kan maken van mn ovulatietest, strakjes na mn tweede test :) kunnen we vergelijken haha

14. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Starry, ben benieuwd!

15. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    ik ga uit van lange cyclus van 28 dagen en dan zien we wel.
    Misschien val ik terug op lange cyclus van voor de mirena: 1 week ongesteld en dan 4 weken niet. Dus we zullen zien.
    Ja vind het zeker wel spannend!

16. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    He miffy,
    ja het is eerste kindje... dus zeker benieuwd hoe alles gaat lopen en hoe lichaam reageert nu zonder mirena enzo. Wel gezellig zo met een aantal gelijk op lopen :D Ik herken dat wel van dat gefixeerde waar jij over verteld hierboven. Heb ik nu idd net zo. Als ik niet oppas doe ik niets anders dan hier op de site struinen ;)
    Spannend denk ik ook om voor de 2e te gaan. Hoe zal het dit keer zijn, hoe ga ik me straks voelen enzo. Kan me die vragen helemaal voorstellen hihi

Liefs

17. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    nou, hehe, ik ben niet meer ongesteld... Heeft 10 dagen geduurd.
    Ben benieuwd of mijn cyclus weer net zo wordt als voor die tijd!

18. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Maxje gelukkig maar!!

@Blue Eyes, inderdaad, kijken hoe je lichaam nu reageert. Ook wel weer eens fijn.

19. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Hee Starry, waar bijven die foto's? ;)

Maxje, fijn dat het eindelijk over is!

BlueEyes haha ja dat herken ik heel erg, ik zoog ook alle informatie over zwangerschap en baby's op die er maar te vinden was. Heb de zwangerschap van Julie ook heel intens beleegd, heb me ook nog nooit zo goed gevoeld. Ik moet wel een beetje uitkijken dat ik nu niet ga denken dat ik een tweede zwangerschap ook "wel even doe". Het is denk ik toch wel anders als je al een kindje rond hebt dribbelen, en we zijn ook nog eens een verbouwing aan het plannen...die wil ik af hebben voordat er straks (hopelijk) een tweede is! Maar nu loop ik daar weer om te stressen ;)

20. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Dit is de foto van mijn ovulatietesten van 1 en 2 september :p

Deel Deze Pagina