18 dagen hoge temperatuur en licht bruin afscheiding

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door wenswens, 28 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wenswens

wenswens Actief lid

14 nov 2007
    104
    0
    0
    Ik heb na de tweede temperatuurdaling(35.7) 18 dagen (36.1-36.7)een hoge tempratuur. Op de 18de dag heb ik een licht bruine afscheiding. verder heb ik geen krampen of pijn. Ik heb tijdens die 18 dagen wel vier dagen last van gespannen en pijnlijke borsten gehad. Verder heb ik geen zwangerschapssymptonen. Ik weet dat 14 dagen na je eisprong je ongi zal moeten worden. Meestal voordat ik ongi word heb ik vaak een licht bruine afscheiding. Nu ik een licht bruine afscheiding heb, weet ik dat mijn menstruatie gaat komen. Kan het zijn dat ik zwanger geweest ben en de zwangerschap niet goed doorzet?! hoe lang blijft de hoge temperatuur aanhouden als je zwanger bent?!

Groetjes

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi wenswens,

ik denk niet dat je zwanger bent geweest. Tempen is niet een alvoorzienende methode natuurlijk,m aar het komt wel vaker voor dat vrouwen een tijdje een hogere temp hebben ook al zijn ze niet zwanger. Maar ik weet eerlijk gezegd niet hoe lang je temp hoog kan zijn als je zwanger bent.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina