Beste allemaal, wij proberen voor de 2e keer zwanger te worden met iui. Ik heb pcos en mijn man zwak zaad. Dit is de 4e poging iui, altijd na 15 dagen ongesteld. Nu op 18e dag en geen menstruatie en geen positieve test. Kan dit nog komen?? Wie heeft hier ervaring mee, ik wordt er gek van. Groetjes Roos
Het kan zijn dat je ondanks de Pregnyl toch geen eisprong hebt gehad. Of je follikel is doorgegroeid tot een cyste, waardoor alles hormonaal in de war is en je nu niet ongesteld wordt. Ik zou de gyn even bellen, zodat ze eventueel bloedonderzoek of een echo kunnen doen. Een luteale fase kan maximaal 18 dagen zijn en daar zit je inmiddels op. Dus er moet iets aan de hand zijn. Je had in geval van een zwangerschap nu wel positief moeten testen, maar wie weet. Succes!
Dankje Jippie, Daar was ik zelf ook al bang voor dat er na vandaag geen positieve test meer kon komen. Vanmorgen nog zo n dipstick van sensitest gedaan. Ik dacht een heel licht streepje te zien. Maar echt wel heel licht, morgen de gynaecoloog maar bellen. En hopen dat ik aankomende week terecht kan.