Ik wist/weet even niet meer nu omdat ik een tijdje weet dat manlief verminderde vruchtbaar is geworden gezien het feit dat we nog in de medische molen zitten. Maar ik ben een beetje in de war eigenlijk. Ik dacht dat ik vndg wel ongesteld moet worden altijd s ochtend. Maar volgens mijn berekening als het mijn de eerste dag van de laatste menstruatie 6 maart was.. dus had ik op 7 april wel ongesteld moeten worden.. maar tot nu toe nog niks... wel paar dagen soms heftige/normale menstruatiepijn en rugpijn. Sinds vandaag borstenpijn, wel een beetje klein maar wel zachtpijn... kan dat door omstandigheden vertraagd worden of moet ik hoop houden zolang het geen bloed is😳
Ik zie dat je een cyclus van 32 dagen geteld hebt en dus uit kwam op 7 april. Echter zie ik in je handtekening ook een cyclus van 35 en 36 dagen staan. Als je ditmaal weer een langere cuclys hebt dan ben je mogelijk nog niet overtijd (vandaag dag 34). Ik zou het 2 dagen afwachten en dan een test doen.
Nou vandaag word ik weer nik. Eigenlijk durf ik nog steeds niet te testen pfff vanwege angst voor grotere teleurstellingen... dus ik wacht tot dinsdag wel af hoor.