18 dagen overtijd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door soofzahra, 1 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soofzahra

    soofzahra Lid

    23 okt 2010
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff waar moet ik beginnen.
    ik voel me zwanger, opgezette buik met name bovenin.
    pijnlijke borste,moe misselijke etc.
    de 14e oktober zou ik ongesteld moeten zijn geworden dit was dus niet het geval.
    een week later getest negatief daarna nog 3 testen gedaan allemaal negatief.
    vorge week zou ik naar de dokter gaan om bloed te prikken maar ben een paar dagen zo beroerd geweest dat er dat niet meer van gekomen is.
    nu ga ik morgen naar het spreekuur.
    ik ben erg benieuwd.
    vind het wel heel erg apart ben nog nooit zo lang overtijd geweest hooguit een dag of 2 maar dat is de max.
    iemand die hier ervaringen mee heeft"? en hoe is het afgelopen??
     
  2. Sjantalle

    Sjantalle Actief lid

    17 feb 2010
    375
    0
    0
    leerkracht bo
    Ik las zojuist je bericht...
    nee, ik heb dit niet meegemaakt (zo lang dan..)

    Maar ben je iets wijzer geworden bij de HA?
     
  3. Female

    Female Niet meer actief

    Jeetje wat een geduld heb jij zeg, om zo lang te wachten voor je naar de HA gaat... 18 dagen is toch wel lang!
    Ben benieuwd hoe het gegaan is!
     
  4. Debster84

    Debster84 Bekend lid

    8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    Hai!

    Ben je al lang bezig? heb je een regelmatige cyclus?
    Ik heb het ook meegemaakt!
    Ik was vorige keer in aug gestopt met de pil en toen ontrekkingsbloeding gehad en toen wachten op de eerste echte ongi....die bleef maar weg en weg en toen heb ik ook een aantal testen gedaan en allemaal negatief!

    Toen werd ik uiteindelijk na 57 dagen pas ongi(op 22 oktober) dus me cyclus was erg lang! Waarschijnlijk dus omdat alles opnieuw moest beginnen in me lichaam!

    Dus toen de volgende cyclus weer begon dacht ik nu zal het wel weer lang duren en jawel die duurde en duurde en ook weer negatieven testjes gehad maar ik was wel heeeeeel misselijk en pijnlijke borsten en heel erg moe, ik dacht nog nou ik MOET gewoon zwanger zijn het kan niet anders en anders ben ik schijnzwanger haha.

    Me vriendin was al wel zwanger dus ik heb haar een test van mij laten doen(ik had er va internet besteld en dacht misschien doen ze het niet haha) dus me vriendin gedaan en jawel 2 duidelijke strepen dus ik was gewoon niet zwanger!!!
    Maar ook nog niet ongi, toen deed ik af en toe eens een testje en zo ook op 15 december en weer niks dus ik savonds naar een feestje en flink wat gedronken ik was toch niet zwanger en ik had er de balen in dat het zo lang wegbleef de ongi!

    Toen de week later ik dacht nou toch weer een testje net voor de feestdagen dan kan ik iig geval lekker eten en drinken!
    Dus 22 dec weer een test gedaan en ineens positief!!
    Toen bloed laten prikken en 3 weken later een echo gekregen en toen bleek ik al bijna 10 weken!! dus het kan hoor!!

    En nu zit ik weer op het wachtbankje!!
    Weer in aug gestopt met de pil, eerste ongi kwam na 34-36 dagen en ik was al blij maar nu zit ik ook weer op 38-40 dagen en nog steeds geen ongi te bekennen maar ook geen positieve test....

    Ben benieuwd hoe het voor je afloopt bij de huisarts!
     
  5. soofzahra

    soofzahra Lid

    23 okt 2010
    40
    0
    0
    NULL
    NULL


    nee nog niet helaas ik had om 14.30 uur een afspraak, heb een uur zitten wachten en toen werd hij weggeroepen voor een noodgeval, ik werd verzcoht om donderdag maar weer terug te komen:xheb ik weer.
    weer even geduld dus
     
  6. soofzahra

    soofzahra Lid

    23 okt 2010
    40
    0
    0
    NULL
    NULL

    ik wilde graaaag eerder gaan maar vorige week erg beroerd geweest dus is het niet gelukt,
    nu gisteren ook weer niet moet donderdag terug komen dus moet nog meer geduld hebben,,wat nu inmiddels wel op is hoor haha
     
  7. soofzahra

    soofzahra Lid

    23 okt 2010
    40
    0
    0
    NULL
    NULL

    hoihoi,
    jeetje heb echt met verbazing je verhaal zitten lezen,,het kan dus wle inderdaad.
    ik ben nu sinds 5 maanden gestopt met de pil.
    ik had een ontzettend regelmatige cyclus altijd op tijd.
    dus voor mij is dit wel erg vreemd.
    ik voel me ook zwanger maar dat kan ik mezelf ook wijs zitten maken natuurlijk.
    en jij zit al op 40 dagen jeetje:$
    dat is ook erg spannend zeg..ben benieuwd hoe het af zal lopen, hopelijk in een zwangerschap natuurlijk
    ben je van plan om bloed te gaan prikken bij de HA??
    ik ben dus gisteren geweest maar niet aan de beurt gekomen moet donderdag maar weer terug komen.
     
  8. riniti

    riniti Fanatiek lid

    22 jul 2010
    1.589
    0
    0
    Roze wolk :-)
    hey,

    ik wil ook ff reageren, ik had nl vorige cyclus ook zoiets bizars, ik hoop natuurlijk voor jou dat het positief uitpakt, maar mijn cyclus duurde ook ineens 69 dagen, had weet ik veel hoeveel testen gedaan en dacht ook, ik moet wel zwanger zijn... maar het schijnt vaker voor te komen, ik was gewoon blij dat ik uiteindelijk ongesteld werd, wat een ellende, de HA werkte ook al niet echt mee, die wilde na lang zeuren toch wel bloed prikken ( na dag 65) maar net voordat ik de uitslag kreeg werd ik ongesteld... hoop dat het nu wel geregeld komt, want ik vertrouw mijn lichaam nu niet meer zo, succes in ieder geval, ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt, want ik weet hoe vervelend het is!!
     
  9. MWM

    MWM Bekend lid

    3 nov 2010
    602
    0
    0
    riniti ik heb je bericht gelezen en ik ben ook erg benieuwd hoe het bij de ha afloopt. ik hoop dat je zwanger bent!

    Zelf zit ik ook wel een beetje in een dilemma ik ben namelijk 5 dagen overtijd maar mijn cyclus is volgens mij ook niet helemaal goed.

    30 mei was ik nog ongie van de pil
    en daarna gestopt.
    28 juni onie geworden
    27 julie paar dagen bruin bloed geen helder bloed
    19 aug ongie
    4 sept 5 dagen lang bruin bloed
    1 okt ongie geworden en tot heden nog niet ongie.
    afgelope maandag negatief getest.

    Zouden jullie mij wat wijzer kunnen maken?
    eerlijk gezegt snap ik het even helemaal niet meer.
    Ik heb wel een opgezette buik en gevoelige tepels maar
    dat heb ik ook als ik ongie moet worden.
    heeft iemand een tip voor mij?

    alvast bedankt gr mwm
     
  10. Sjantalle

    Sjantalle Actief lid

    17 feb 2010
    375
    0
    0
    leerkracht bo
    @soofzahra: Ik duim voor je morgen!

    @riniti: had je in die 69 dagen wel een eisprong? Ik geloof goed dat je dan even het vertrouwen in je lichaam kwijt bent. Die lichamen van ons houden ons af en toe flink voor de gek.

    @MWM: Het hormoon dat een positieve uitslag geeft op een zwtest verdubbelt zich iedere dag. Het kan zijn dat je gewoon te vroeg hebt getest. Maar ik zie ook dat je cyclus nog niet geweldig gelijkmatig verloopt. Het duurt even voordat je lichaam het juiste ritme heeft na pilgebruik. Dus ook dat zou kunnen.
    Ik zou zeggen, test over een paar dagen nog eens.

    Zelf heb ik ook klachten van buik, rug en borsten.. Maar omdat mijn NOD (volgens mijn langste cyclus) pas volgende week woensdag is, test ik pas volgende week vlak voor het weekend.

    Dames, Heel veel succes!
     
  11. nicolletjuh

    nicolletjuh Actief lid

    4 sep 2008
    319
    0
    16
    hoi hoi, ik lees je verhaal en ik dacht he ik zit ook in zoiets! ik heb 13augustus een curretage gehad daarna op 20september 1 dag bloedverlies gehad, vervolgens 11 oktober weer een positieve ovulatietest gehad dus normaal moet ik dan rond de 27ste ongesteld worden maar ik heb vanaf 23 oktober tot 30 oktober weer positieve ovulatietesten gehad? en tot op heden nog niet ongesteld maar ook geen positieve zwangerschapstest!? ben wel afgelopen vrijdag in het ziekenhuis geweest maar daar werd ik ook niet veel wijzer van!? 9november weer terug..

    hoop dat je morgen wat meer zekerheid hebt..

    liefs nic
     
  12. MWM

    MWM Bekend lid

    3 nov 2010
    602
    0
    0
    ik had een foutje getypt plaats van riniti bedoelde ik soofzahra.
    su6 vandaag!

    Sjantalle: bedankt voor je reactie ik wacht gewoon even af en ga zaterdag testen als ik dan nog niet ongie ben.
    ben jij ook overtijd dan?

    afgelope maandag had ik getest met urine die 2 uur oud was zover ik op internet kon lezen, kon dat geen kwaad of zeggen jullie van wel?
     
  13. MWM

    MWM Bekend lid

    3 nov 2010
    602
    0
    0
    Nicol: bij jou is het ook op dit moment erg spannend omdat je de 27ste ongie had moeten worden. ik weet alleen niet wat ik moet schrijven over de ovulatie testen (wel erg laat denk ik)
    zelf heb ik geen ervaring met die testen hoop andere mensen hier wel en dat hun jou ook wat meer zekerheid kunnen bieden
    suc6
     
  14. soofzahra

    soofzahra Lid

    23 okt 2010
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    meiden iedereen bedankt voor de steun!!!
    ben vandaag naar de dokter geweest krijg maandag de uitslag..
    dus nog ff een weekendje geduld!!
    nog steeds geen ongi of tekenen daarvaan te bekennen.
    hoe staat het er bij jullie voor??????ben erg benieuwd!!!
     
  15. Sjantalle

    Sjantalle Actief lid

    17 feb 2010
    375
    0
    0
    leerkracht bo
    @MWM: Bij mijn eerste zwangerschap testte ik steeds negatief, toen ik 's ochtends met ochtendurine testte, werd er een heel licht streepje zichtbaar. Dus als ik volgende week zou mogen testen, doe ik dat weer met ochtendurine.
    (ik ben dus nog niet overtijd, check m'n banner..Heb wel klachten die ik normaal niet zo ernstig heb)

    @Soofzahra: fijn dat de HA je serieus heeft genomen! Nu nog even wachten op maandag. Ik duim voor je!
     
  16. soofzahra

    soofzahra Lid

    23 okt 2010
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    vaag is dat he :( ik kan er ook geen wijs uit!!! spannend 9 nov dus weer terug! hopen dat er wat duidelijkheid komt voor je:) dat zou fijn zijn.
    ik ben vandaag naar de ha geweest bloed is afgenomen maandag de uitslag! ff een weekendje doorbijten dus :D:D
     
  17. nicolletjuh

    nicolletjuh Actief lid

    4 sep 2008
    319
    0
    16
    en hoe is het hier dames? nog mooie testen gehad ;).. of nog ander nieuws? en soofzahra spannend ook nog een paar dagen wachten dus? heb je zelf nog klachtjes ofzo? (of heb ik daarover heen gelezen) hier nog niks ,geen ongi en geen zwangerschap! snap er niks meer van heel me lichaam voelt zwanger aan maar goed we wachten maar weer he! hopen maar dat het weekend snel voorbij gaat.. liefs nic
     
  18. MWM

    MWM Bekend lid

    3 nov 2010
    602
    0
    0
    sjantalle: ik ga zaterdag(morgen) met ochtenurine teste ik ben nu een week overtijd mijn klachten zijn last in de onderrug en onwijs dikke buik maar dat heb ik ook als ik ongie moet worden.;) wat zijn jou klachten?

    soofzahra: erg spannend nu hoop op een positieve bloed test!
     
  19. Sjantalle

    Sjantalle Actief lid

    17 feb 2010
    375
    0
    0
    leerkracht bo
    Mijn klachten: gespannen, pijnlijke borsten. Erg dikke buik (heb ik ook wanneer ik last heb van mijn darmen, heb een chronische darmaandoening). Droge ogen. Hoofdpijn. Moe maar niet kunnen slapen. Heb het nu bijna altijd warm terwijl ik een koukleum ben..
    Tja, dat was het zo ongeveer.;)

    MWM, duim voor je dat je test morgen positief zal zijn.. Een heel licht streepje telt ook!

    Soofzahra: hoe is het nu bij jou?
     
  20. MWM

    MWM Bekend lid

    3 nov 2010
    602
    0
    0
    ik heb vanochtend getest en helaas negatief (Teste van krv 2 voor 5) denk dat ik maar gewoon op mijn ongie moet wachten ben benieuwd hoelang dat duren zal?

    sjantalle: jij ook al een koukleum? haha ik ook maar heb het nu niet warmer gekregen. hoop voor jou dat je over 4 dagen een positieve test hebt.
     

Deel Deze Pagina