Goedemorgen! Gisteren was mijn eisprong, en eergisteravond voelde ik mijn eierstokken heel erg! Flink geklust en nu natuurlijk afwachten, afwachten hahahaha! Vertel, wanneer is jullie NOD en wat voelen jullie allemaal in de tussentijd!!!
Gisteren was mijn NOD. Wat ik voel al een week flinke misselijkheid soms bijna tot spugen toe. Nog geen ongie dus ik denk dat het weer raak is. Maar spannend vaak als je er een goed gevoel bij hebt dan lukt het vaak.Als het bij ons raak is dan is het een wonder dat het zo is dan moet het door een beetje na vocht zijn gelukt ha ha. Maar ik ben erg vruchtbaar en mijn man ook. Het zw worden is het probleem niet het blijven meer.
Ik duim voor je dat het dit keer raak is en goed raak is!! Ik kan volgens mijn nog niet veel zeggen, alleen enorme borrels en gerommel in mijn buik sinds de daad....
de kans is heel groot dat dit topic gesloten word is met de vorige 2 ook gebeurd namelijk ondanks dat er in dit topic andere dingen word besproken als in de andere dus afwachten of deze open blijft. ik heb trouwens wel iets heel vaags ik zou 3 dec mijn nod hebben en die kwam 2 dec een dag eerder maar het rare is dat ik geen buikpijn heb geen zin heb in chocola en dat het veel minder is dan normaal het is bij wijze van speken al weer bijna afgelopen dus weet niet wat ik hiermee aan moet ik weet dat je soms nog lichtelijk ongesteld kunt worden terwijl je dan toch zwanger bent. heet pseudo menstruatie ik moet het maar afwachten mocht het nou stoppen dan doe ik eventueel dan nog wel een test en anders op naar ronde 2