18 dagen overtijd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door soofzahra, 1 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjantalle

Sjantalle Actief lid

17 feb 2010
    375
    0
    0
    leerkracht bo
    hoi MWM..
    t duurt wel lang zeg! Was je al bij de ha geweest??

Oja, Lovekees had een positieve test gehad (pagina 2 of 3 van dit topic)

knuf

2. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    Hai hai!

Nope nog steeds geen duidelijkheid hier....tenminste zover het kan dan want heb vanmiddag wel een negatieve test weer gehad! ik ga hem voor alle zekerheid morgenochtend nog met ochtend urine doen en dan maar weer wachten!
    Ik zit vandaag alweer op dag 48-46 (48 geteld vanaf donkerrood "oud bloed" en 46 vanaf helderrood)
    Ik hoop dat de geschiedenis zich herhaald want bij me zoontje was me cyclus na stoppen van de pil 57 dagen (dacht toen dat ik zwanger was maar na veel negatieve testen uiteindelijk op dag 57 ongi) en daarna duurde de cyclus ook heeeeeel lang en ook allemaal negatieve testen en toen ineens op dag 62 was hij licht positief, toen na 3 weken een echo gekregen en op de echo bleek ik al bijna 10 weken!! dus met de test ook al bijna 7 weken zwanger voordat het positief was (en was nog geen hele vette streep)
    Dus nu was me cyclus 36 dagen na de pil ik dacht yes gelukkig niet lang hopelijk volgende ook niet maar helaas dus wel...
    Kan niet anders doen dan wachten...

3. Sjantalle

Sjantalle Actief lid

17 feb 2010
    375
    0
    0
    leerkracht bo
    Hey Allemaal

Vanavond een laatste test afgenomen en ....... duidelijk positief!!

Na 3,5/4 jr mogen we weer! (ook toen was het okt raak! )

Ben super blij!

maandag nog even naar de huisarts omdat ik de vorige zwangerschap bij een gyn. geweest ben ivm darmziekte..

@Debster: en..nog niks?? Wat duurt dat toch lang. Echt vervelend!

@MWM: Hoe is het nu daar??
    Hoop heel gauw te lezen hoe het met jullie allemaal gaat!

Liefs en knuf
    Sjantalle

4. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    Jaaaaaaaa Gefeliciteerd!!! kei leuk!
    Nou ik ben gisteren naar de HA geweest omdat ik vanaf woensdag heeeeeel erg duizelig was en gisteren ook begon te trillen en heel eng was dus ik dacht dan ga ik daarvoor wel naar de dokter en dan zeg ik wel gelijk even dat ik al op dag 50 zit!
    Dus toen ik daar kwam vroeg ze gelijk en heb je al een zwangerschapstest gedaan? ik zeg ja maar dat maakt voor mij niet uit aangezien ik bij de vorige ook pas bij 7 weken en positieve test had! dus gelijk doorgestuurd voor bloed te prikken en krijg maandag de uitslag dus ben benieuwd!!

5. Sjantalle

Sjantalle Actief lid

17 feb 2010
    375
    0
    0
    leerkracht bo
    @debster: ik duim voor je!!

6. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    @sjantalle: GEFELICITEEEEERT!!!!!!
    wat fijn voor je! super joh ben echt blij voor je!!!

sorrie dat het zolang duurde voordat ik antwoord gaf.
    Ik ben vrijdag ochtend ongie geworden, had ook totaal het gevoel niet dat ik zwanger was. ik heb gewoon een onregelmatige cyclus ga er nu voortaan ook gewoon vanuit dat ik niet zwanger ben als ik negatief test.
    (voor debster is dat natuurlijk een ander verhaal) ik heb al eerder een cyclus van 52 dagen gehad ook bloed laten prikken enz. maargoed ik ga nu ronde 5 in en hopelijk wordt het dit x wel raak.
    ga er met volle moed weer tegen aan.
    deze maand ga ik ook beginnen met tempe misschien krijg ik dan wat meer duidelijkheid in mijn cyclus.

@debster: ben benieuwd wat het uitslag is van je bloedtest (hopelijk voor jou positief uiteraart)

liefs mwm

7. Sjantalle

Sjantalle Actief lid

17 feb 2010
    375
    0
    0
    leerkracht bo
    @mwm wat goed dat je weer een positieve kijk hebt!!

Hoop gauw van je te horen dat het is gelukt!

@debster: wat spannend, 1 nachtje slapen en dan weet je meer. Duim voor je

8. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    Nou meiden daar ben ik dan....helaas was de bloedtest negatief dus moet blijven afwachten denk ik....

Vorige keer toen was mijn positieve test met 62 dagen en met 64 dagen ofzo een bloedtest laten doen en toen ik de uitslag kreeg was er ook maar heel weinig hcg waardoor de dokter dacht dat ik nog niet zover was en ik maar 3 weken later een echo moest laten maken en ik toen die echo kreeg en ik al bijna 10 weken bleek, zou ik dan misschien nu nog geen hcg aanmaken? of zou ik gewoon ECHT NIET zwanger zijn.....baal er wel een beetje van want als ik elke keer zo lang moet wachten op me ongi kan het weleens erg lang gaan duren!!

9. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    he debster84

wat vervelend voor je en vooral die onzekerheid omdat het de vorige x ook zo was. hoelang ben je nu gestopt met de pil? is je menstruatie regelmatig?
    ik heb ook een x een cyclus van 52 dagen gehad (geen eerdere zwangerschap maargoed) heb toen ook bloed laten prikken en was vol overtuiging zwanger.
    bleek helemaal niet zo te zijn maargoed.
    misschien moet je er maar vanuit gaan dat het niet zo is dan zal de teleurstelling minder zijn.
    ik hoop natuurlijk dat het wel zo is echt gun het je van harte maar deze onzerheid is gewoon echt slopend.
    wacht nog even af en maak jezelf niet te gek.

liefs mwm

10. Sjantalle

Sjantalle Actief lid

17 feb 2010
    375
    0
    0
    leerkracht bo
    @debster: wat een tegenvaller.:(
    Ik hoop stiekem met je mee!

11. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    Ja ik hoopte stiekem dat de geschiedenis zich zou herhalen....ik zal even kort vertellen hoe die was;

Ik was toen gestopt met de pil in augustus 2007 (pff 3 jaar geleden alweer lijkt op de dag van gisteren) mijn eerste cyclus duurde toen 57 dagen!!! ik dacht toen hmm misschien is het wel raak!!?? heb toen een aantal testen gedaan maar allemaal negatief! toen ik op dag 57 ongi werd dacht ik oke jammer nu eindelijk op naar de volgende ronde....

Die ronde bleef ook maar duren en duren ik kreeg op een gegeven moment weer van allerlei klachten en had toen wel DAT gevoel van dat je gewoon weet dat je zwanger bent (heb ik nu overigens niet) maar testen bleven negatief, mijn vriendin was op dat moment ook zwanger en ik had zelfs haar nog een test laten proberen (ik had ze van internet gekocht en dacht misschien doen ze het niet wat ik stiekem hoopte) maar jawel bij haar kwam gelijk een dikke vette 2de streep!

Dus ik bleek gewoon niet zwanger, maar ik werd steeds misselijker en moeier en pijnlijke borsten en duizelig maar bleef negatief.
    Ik zat toen inmiddels alweer in december en was 22 oktober voor het laatst ongi geweest...

We hadden op 15 dec een feest dus ik dacht ik test weer even als ik niet zwanger ben kan ik lekker drinken en de test was negatief dus ik lekker aangeschoten geweest die avond.

De week erna 22 dec dacht ik nou ik test nog maar eens want de kerst staat voor de deur en we zouden uiteten gaan en hadden van te voren moeten zeggen wat we wilde dus ik had gerookte zalmfilet en biefstuk besteld dus allemaal dingen die je niet mag hebben als j ezwanger bent.

Toen ik die test deed stond er ineens een 2de streepje ik dacht huh??? ja en toen was het dag 62 en zwanger... ik wist alleen echt niet hoelang!
    Toen bloed laten prikken en dokter had me dus een afspraak laten maken voor 3 weken later voor een echo en toen ik die kreeg bleek ik al 9 weken en 4 dagen zwanger dus dat was lekker meegenomen wij hadden gerekend op ongeveer 6 weken hooguit!

Nou nu ben ik dus weer in aug gestopt na lang wikken en wegen of ik het aandurf etc en dacht misschien gaat het wel weer zo snel en helemaal omdat ik nu de pil nog geen 2 jaar heb geslikt nu en vorige keer was het 9 jaar...

Mijn eerste cyclus was 34-36 dagen en dacht yes gelukkig niet zo lang als vorige keer dus zal de 2de ronde wel korter zijn (aangezien vorige keer de tweede cyclus terug gerekend ook maar 29 dagen zou zijn geweest omdat ik precies op de 14-15de dag al zwanger ben geworden) maar ja zie hier helaas het resultaat....zit nu nog te wachten, en hoopte daarom stiekem op weer zo een wonder als de vorige keer maar ben bang dat dit weleens lang kan gaan duren...

12. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    nou nou dat is me allemaal wat zeg. ik kan echt heeeeeel goed begrijpen dat je nu zo twijfelt, dit zijn gewoon van die rot slopende dagen!!! vooral omdat je eerste menstruatie normaal was en dan de gedachten erbij van oh mijn cyclus zal wel regelmatig zijn.
    je gaat je allerlij dingen in je hoofd halen! en hoop natuurlijk ook dat de geschiedenis zich herhaalt!!
    ken wel zeggen maak jezelf niet gek maar dat doe je tog wel.
    je hoeft ook niet altijd wat te voelen als je zwanger bent sommige vrouwen merken of voelen niets.
    we wachten gewoon nog even af, dat is helaas het enige wat we kunnen doen. en ik wacht met je mee!

laat je me weten als je wat meer weet?

liefs en knuffel van mwm

13. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    debster hoe gaat het met je?

14. soofzahra

soofzahra Lid

23 okt 2010
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    sorry sorry sorry dat ik niet meer gereageerd heb!
    mijn laptop besloot er mee op te houden grrrrr.
    nu gelukkig weer op het net !!!
    ik heb een topic geopend om te vertellen hoe het afgelopen is ;)

15. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    Ik zit nog steeds te wachten op een eitje of ongi....
    Ik heb wel sinds dinsdag allemaal steekjes elke keer in me buik dat heb ik nog niet eerder gevoelt dus ben het op gaan schrijven en had vandaag (of jij het is al na 00.00 dus gisteren woensdag dus) echt een heeeel zeurend gevoel in me onderrug dus er is weer wat gaan in me lijf maar wat??

Hoe is het met jou?

16. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    Waar is je topic?? kunnen we het even lezen maar volgens mij zwanger??!! Gefeliciteerd!! ik ga nu je topic even opzoeken!

17. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    @soof gefeliciteert met je zwangerschap!!!

Debster rare steekjes in de buik die je niet eerder heb gevoeld? oeeh spannend.
    het is en blijft spannend wat denk je zelf dat het is?
    dit is domweg wachten he?! frustrerenddddd!!

met mij gaat het wel goed ben sins vandaag eindelijk van mijn ongie af. dat heeft bijna een week geduurt.

liefs mwm

18. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    hier ook een die al bijna 6 weken te laat ongi is (zondag) alle testen zeggen nega :(
    maar ongi blijft weg wordt er zo moe van
    morgen naar h.a toe en dan maar ff verder kijkken

19. Sjantalle

Sjantalle Actief lid

17 feb 2010
    375
    0
    0
    leerkracht bo
    @Soofzahra: gefeliciteerd!! Eindelijk nieuws van je! Vroeg me al af wat er zou kunnen zijn.

@debster: wat duurt het allemaal lang! wel spannend al die borreltjes/steekjes in je buik.

@MWM: nog zo'n 8 dagen tot je ei? of niet? Ben benieuwd hoe het gaat over 25 dagen..

@Syboena: ik geloof je meteen dat je er moe van wordt: 6 weken zonder posi test. Veel succes bij de ha!

20. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    Oh dat is idd ook erg lang ja!! op hoeveel dagen zit je nu al dan?? dat zullen er ook aardig wat zijn dan!!
    Misschien toch even bloed laten prikken...ik heb het eerder gehad dat ik ook elke keer negatief tesste en ineens positief en later bleek dat ik op dat moment al ECHT bijna 7 weken zwanger was en dat zonder die 2 extra weken zeg maar...
    Nu was het helaas vorige week niks toen ik bloed geprikt had, dus moest gewoon afwachten...

Deel Deze Pagina