18 dagen overtijd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door soofzahra, 1 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    hihihihihihi de dagen ben ik kwijt zal ze zo is ff tellen voor je
    bloed test was ook negatief :(

39 dagen :(

dus ff afwachten wat de huisarts morgen zecht

2. Sjantalle

Sjantalle Actief lid

17 feb 2010
    375
    0
    0
    leerkracht bo
    En??? Wat zei de ha?

3. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    29ste moet ik eco maken in ziekenhuis bij de gyn dus weet nog niet veel meer

4. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    Maar zit je in totaal op 39 dagen vanaf laatste mesnstruatie of 39 dagen overtijd?
    Want ik zit namelijk al op dag 56 vanaf laatste keer dat ik ongi werd!
    En vorige cyclus was ongeveer 34-36 dagen...
    Dus weet niet hoe het bij jou zit?
    Wel beter dat je een echo mag laten maken dan, ik kreeg te horen dat ik gewoon maar af moest wachten en dat ik er misschien teveel mee bezig ben dat het daarom weg blijft, maar ik ben er nu al een stuk minder mee bezig dan de vorige cyclus en toen werd ik ook gewoon ongi dus beetje vaag!!

5. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    het is nu 41 dagen overtijd

6. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    he meiden,

@Sjantalle: ik verwacht inderdaad m,n ei binnen 8 dagen nog even flink klussen hihi :p hoe is het met jou en de kleine?

@syboena: als je bloedtest negatief is zal ik er maar vanuit gaan dat je een onregelmatige cyclus hebt.(heb ik helaas ook)
    heb ook al eerder een bloedtest gehad ook nega maar werd op dag 52 ongie. het valt altijd mee als je er vanuit gaat dat het niet zo is.
    tuurlijk makkelijker gezegt dan gedaan i knowe
    su6 bij de gyn meid.

@debster: hoe is het met jou nu? weet of voel je al wat meer?
    spannend allemaal zeg!

liefs mwm

7. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ mwm ik ga er idd ook van uit dat er geen zwangerschap is
    maar wil wel graag ongi worden :)
    en heb nooit een onregelmatige cyclus gehad :( dus daarom snap ik er niks van
    ben na dat ons meisie is geboren maar 1 maand aan de pil geweest daarna gelijk weer gestopt en altijd netjes op tijd mijn ongi gehad ja soms wel is 1,2 dagen te laat maar nooit langer
    dus ff afwachten

8. Sjantalle

Sjantalle Actief lid

17 feb 2010
    375
    0
    0
    leerkracht bo
    @syboena en debster: Ik zou gek worden met al die dagen van onzekerheid..

@MWM: hier gaat het wel lekker, 30nov intakegesprek en donderdag komt MvM. Heb alleen ng flinke steken op mijn schaambeen. 'k wacht nog wel even af wat de vk er over zal zeggen.

Enne: Have fun!!:D

9. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    @syboena: ja als je altijd een regelmatige cyclus heb gehad dan vind ik het ook wel een beetje raar. (spannend dus!!)

@sjantalle: ben benieuwd wat de vk zegt het zal er wel bij horen denk ik. al een beetje aan het idee van zwanger zijn gewend?

liefs mwm

10. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ sjantalle nou wordt er niet gek van hoor
    het is alleen vervelend om niet te weten waar ik aan toe ben
    en ja ik ben dan een persoon die niet gaat denken ben ik zwanger want ik heb zo iets van jah uhm straks denk ik van oh ik ben vast zwanger en dan gaat ke lichaam je in de steek laten en dan ga je van alles voelen enz en dan krijg je een echo en dan is er niks op te zien :( nou dan krijg je een klap in je gezicht dus daar heb ik geen zin in wacht wel geduldig af
    en ventje is ook beetje onzeker maar ja dan ben ik weer heel simpel ben ik zwanger nou dan komt de baby over een paar maanden wel en ben ik neit zwnager ja dan zal ongi ooit wel komen :p:p

@ mwm ja ik vind het ook erg raar dus vandaar dat ik ook ff bij de h.a langs ben gegaan
    maar ja meer dan afwachten kunnen we toch niet doen

11. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    ja het is gewoon erg frustrerend dat wachten, maar wel goed dat je zo positief blijft we wachten met spanning met je mee!

gr mwm

12. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    wat vinden jullie trouwens van mijn temp tot nu toe?

vrijdag 12 nov ongie geworden temp is 35
    za 36
    zon 36.1
    mnd 35.7
    din 35.9
    woe 35.9
    dond 35.9
    vrij 35.8
    zat 35.2
    zond 35.5
    vanochtend mnd 35.5

13. Sjantalle

Sjantalle Actief lid

17 feb 2010
    375
    0
    0
    leerkracht bo
    Hoihoi!

K heb absoluut geen verstand van temperaturen i.v.m. een cyclus. Misschien kun je kijken bij het kopje tempkaartjes? K geloof dat de temp rond de eisprong weer hoger ligt.

Ben wel gewend aaan het idee van zwanger zijn. Kan me alleen niet meer voor de geest halen hoe mijn eerste zwangerschap verliep..

14. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    haha heb er zelf ook geen verstand van zal eens gaan lezen!
    dit is voor mij de eerste x dat ik temp.

fijn dat je al een beetje gewend bent aan het zwanger zijn, ja stom he veel vrouwen weten dat niet meer, maarjah geen probleem tog :p

liefs mwm

15. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    dames hier de echo van gister

16. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    wowwwww je bent gewoon zwanger!!!
    Gefeliciteerd!

Ik zit inmiddels op dag 67 en nog steeds niks te bekennen!! en negatieve testen!

17. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ik had ook allemaal negatieve testen
    zelfs bij de h.a was alles negatief bloed en urine test
    dus had gister ook naar de h.a gebelt en gezecht ja ben zwanger ze zecht hoe lang al dan ik zeg nou tussen de 6 en 8 weken ze zecht echt hoe kan het dan dat alle testen negatief waren ik zeg ja dat weet ik ook niet hoor hahahahahaha

vrouw van moeders voor moeders komt ook straks en kan donderdag al beginnen met urine sparen :D

18. Sjantalle

Sjantalle Actief lid

17 feb 2010
    375
    0
    0
    leerkracht bo
    @Syboena: Gefeliciteerd!!! Wat een mooie echo!

@debster: wat zenuwslopend..67 dagen....Wat zegt de ha? Moet je blijven wachten?

19. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    Tjeee, en hoe ben je bij die echo gekomen dan?
    Ik had 12 november ook bloed laten prikken ook negatief!
    En wat voelde jij allemaal dan?
    Ik heb het bij me eerste zwangerschap ook gehad dat ik pas met 7 weken zwangerschap positief testte maar daarna pas bloedtest gedaan maar ik dacht nu ik ga eerst maar een bloedtest toen ipv zolang wachten maar ja zie bij jou dat dat ook niet uitmaakt!

Ik heb verder geen klachten meer ofzo alleen veel hoofdpijn en duizelig maar kan ook van een ontsteking in me hoofd zijn die weer terug is gekomen die ik in het begin van het jaar had....

Laat even weten ja?

20. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    Nou erg zenuwslopend is het voor mij allang niet meer haha ik heb me erbij neergelegt dat het lang gaat duren zo en ben er verder niet meer mee bezig ik vergeet vaak dat ik bescherming mee moet nemen omdat ik weleens ongi kan worden....
    Ik ben het nu zo gewend dat ik niet ongi ben dat ik het dus gewoon vergeet haha.
    Ik moet indd gewoon wachten, de gyn heeft zelfs gezegt dat het wel tijdje kan duren omdat ik net gestopt ben met de pil en als het te lang duur dat ik naar de huisarts moet gaan om het op te wekken maar ja daar wacht ik nog wel even mee ik laat de natuur eerst zijn gang maar gaan en als ik op 100 dagen zit ofzo ga ik nog weleens langs...

Deel Deze Pagina