nou hoe ben ik bij de echo gekomen omdat de h.a mij doorstuurde want was nog steeds niet ongi dus ze dacht aan een kieste dus vandaar die echo maar bleek dus wat anders te zitten dan een kieste en nee maakt niet uit of je eerst bloed test doet of niet als hcg niet hoog genoeg is zeggen ze ook is negatief zo als bij mij en ja wat voelde ik totaal niks heb geen kwaaltjes alleen dat ik rond 10 uur in de avond echt kapot ben en dan geef ik ook toe aan mij lichaam en ga ik naar bed toe
@debster Goh jij al in de 60 ik zit nu op 47 pfff....hoop niet tot de 60 te hoeven wachten.. Mijn huisarts zei precies hetzelfde..we kunnen dus niet meer dan wachten helaas..maar wel erg frusterend!
@ debster lang niet meer gesproken denk laat ik eens kijken of je al wat meer weet. maar zo te lezen helaas niet. snap wel dat je er aangewend bent had ik ook wel een beetje toen ik op dag 53 zat maar tog baal je ontsettend. hopelijk komt je ongie snel door!! @Syboena van harte gefeliciteert met je zwangerschap @Wendy waanrscheinlijk zijn we gwn nog aan het ontpillen @All volgens somminge meiden heb ik een innestelingsdip gehad zelf wist ik niet wat het was tot heden dan en alsgoed is is m,n ei al geweest dus hoop op een normale cyclus deze maand vanochtend heb ik helaas negatief getest man lief wou het graag ookal is het een beetje vroeg!? verder heb ik nergens last van ja beetje van m,n rug maar ken ook door het werken komen. test over 5 dagen nog een x als ik dan nog nie ongie ben. liefs mwm