Hallo ik zal mijn verhaal even helemaal uitleggen, ben vorige jaar aan het eind van het jaar met de pil begonnen, me vriend en ik waren er al snel uit dat we een kindje willen, toen ben ik na 4 a 5 maanden gestopt met de pil, het duurde eerst een paar dagen voor dat ik mijn bloeding kreeg na de pil, en elke maand zit ik tussen de 28 en 32 dagen cyclus, erg mooi dus, maar had ongeveer de 21e van november ongesteld moeten worden, ik ben dus voor het laats 25 oktober ongesteld geworden, dus vandaag 11 dagen overtijd, nu had ik gister ochtend een test gedaan, (kruidvat 2 voor 5 euro) maar helaas negatief :x wat moet k nu doen zal ik nog even 6 dagen wachten en dan nog een testje doen ? k weet het echt niet, help me asjeblieft
Mm... Dat is wel een vreemde situatie, zeker als je heel regelmatige cyclussen hebt en negatief test! Vervelend joh! Ik zou denk ik een afspraak maken met je huisarts, en evt op die dag dat je gaat nog even voor de zekerheid een test doen! Succes
Hey! Ik vroeg me al af hoe het afgelopen was..balen zeg..ik heb hetzelfde! Ben nu een week overtijd ,heb vanmorgen getest en ook negatief..Ik snap er niets meer van..Heb bij de meiden die ook een miskraam hebben gehad (die van mij was in oktober) naar ervaringen gevraagd. Ben benieuwd naar het antwoord.Ben daarna weer gewoon ongesteld geweest en nu een week overtijd..maar misschien is m'n lichaam toch meer uit z'n ritme dan ik dacht. Ik vind het heel vervelend voor je en leef mee..