Vruchtbaar slijm

Discussion in 'Zwanger worden' started by me87, Jun 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. me87

me87 Fanatiek lid

Apr 12, 2012
    1,361
    1
    38
    Aah vandaag ontdekt hoe dit er nu uitziet. Zit nu in ronde 3 na t stoppen met de pil. Twijfelde elke keer of het slijm wat ik zag nou rekbaar was of niet. Vandaag dus gezien wat ermee bedoeld wordt, andere maanden nog niet gezien.
    Nu is mijn vraag hierbij, wat moet ik nu verwachten van de eisprong? Is het eitje al gesprongen als je dit slijm hebt, of komt deze over 2 dagen of eerder of later? Hoelang blijf je dit slijm houden?
    Kan iemand mij meer info geven?
    Alvast super bedankt.

2. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

Apr 24, 2012
    1,229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Geen idee! Bij mij in ronde 1 en nu in ronde 2 echt geen rekbaar slijm kunnen ontdekken :( Wou dat ik het had, dan wist ik tenminste dat het goed gaat allemaal.. Al ga ik daar wel vanuit.. Maar een teken van je eisprong is toch wel fijn ;) Hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt.. Er is hier vast wel iemand die het je kan vertellen ;)

3. MamavanMarouan

MamavanMarouan Bekend lid

Apr 19, 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    je kan nog een ovulatietest extra doen dan weet je het zeker. Bij de kruidvat kun je er 5 kopen voor 10 of 11 eur

4. nooatje

nooatje Niet meer actief

Hier vandaag ook vruchtbaar slijm. Doorzichtig en erg rekbaar.
    Ik gebruik wel ovu testen en gisteren was ie nog negatief vanavond weer testen, ben benieuwd.
    Succes!!

5. Chaii

Chaii Niet meer actief

Als het echt heel helder was dan had ik een dag erna altijd mijn eisprong. Maar volgensmij verschilt dat per vrouw..

6. me87

me87 Fanatiek lid

Apr 12, 2012
    1,361
    1
    38
    Ja inderdaad zal wel verschillende zijn per persoon.
    Maar dan 1 vraag, heb je dan heel de dag dat slijm, of paar uurtjes? Of langer?

7. wolfje89

wolfje89 Niet meer actief

Ik heb dat slijm al sins zondag.. dus snap er geen bal van.

8. nooatje

nooatje Niet meer actief

Ik heb het af en toe met afvegen na toilet. Verder niet. Mijn ovu test was vandaag nog negatief maar had vandaag al wel veel rekbaar slijm, mischien morgen. Afwachten.;)

9. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

ik meestal 2 dagen maar ei springt pas later op dag 3 daarvan zeg maar, daarna is het weer weg ;)

10. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

Nov 28, 2011
    805
    0
    16
    fulltime mama en huisvrouw
    gemeente Buren
    ik heb het soms wel 4 dagen voor mijn ei, zie mijn kaartje maar in mijn handtekening.

Share This Page