Aah vandaag ontdekt hoe dit er nu uitziet. Zit nu in ronde 3 na t stoppen met de pil. Twijfelde elke keer of het slijm wat ik zag nou rekbaar was of niet. Vandaag dus gezien wat ermee bedoeld wordt, andere maanden nog niet gezien. Nu is mijn vraag hierbij, wat moet ik nu verwachten van de eisprong? Is het eitje al gesprongen als je dit slijm hebt, of komt deze over 2 dagen of eerder of later? Hoelang blijf je dit slijm houden? Kan iemand mij meer info geven? Alvast super bedankt.
Geen idee! Bij mij in ronde 1 en nu in ronde 2 echt geen rekbaar slijm kunnen ontdekken Wou dat ik het had, dan wist ik tenminste dat het goed gaat allemaal.. Al ga ik daar wel vanuit.. Maar een teken van je eisprong is toch wel fijn Hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt.. Er is hier vast wel iemand die het je kan vertellen
je kan nog een ovulatietest extra doen dan weet je het zeker. Bij de kruidvat kun je er 5 kopen voor 10 of 11 eur
Hier vandaag ook vruchtbaar slijm. Doorzichtig en erg rekbaar. Ik gebruik wel ovu testen en gisteren was ie nog negatief vanavond weer testen, ben benieuwd. Succes!!
Als het echt heel helder was dan had ik een dag erna altijd mijn eisprong. Maar volgensmij verschilt dat per vrouw..
Ja inderdaad zal wel verschillende zijn per persoon. Maar dan 1 vraag, heb je dan heel de dag dat slijm, of paar uurtjes? Of langer?
Ik heb het af en toe met afvegen na toilet. Verder niet. Mijn ovu test was vandaag nog negatief maar had vandaag al wel veel rekbaar slijm, mischien morgen. Afwachten.