18 dagen overtijd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door JoHe, 26 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoHe

JoHe Niet meer actief

Nog steeds niets te zien.....volgens mijn banner nu heb ik vandaag mijn eisprong, als ik er van uit ga dat ik een ongi over geslagen heb. Hier is nog steeds niks te zien.....en ben bang dat als deze banner klopt ik mijn ongi krijg als ik met de familie een dagje uit heb. kan ik dus niet mee.....Ik heb al 3 testen gedaan en die waren negatief, kan er wel van uit gaan dat ik niet zwanger ben, of hoe zit dat?

2. JoHe

JoHe Niet meer actief

Ik ga er vandoor...ff met de hond wandelen en dan ga ik met de bus naar mijn schoonmoeder en daarna naar mijn schoonoma :). 1 uur in de bus zitten om daar te komen is niet echt mijn hobby. Tot vanavond maar weer. bye bye

3. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Waarom kan je niet een dagje uit met de familie als je ongesteld wordt dan?

4. JoHe

JoHe Niet meer actief

Ik heb het heel erg altijd, zo erg dat ik elke keer doorlek

5. JoHe

JoHe Niet meer actief

Vraagje: Ik heb toen ik 15 dagen overtijd was nog een test gedaan, die was negatief....tot wanneer kun je testen? Help

6. richmomo

richmomo Actief lid

22 jul 2006
    125
    0
    0
    hier ook nog steeds niets
    wat is dit erg heb je een feestje ga je denken wel of geendrank. om maar verstandig te zijn ben ik maar de bob

7. JoHe

JoHe Niet meer actief

Ik weet het.... en vooral het afwachten.

8. richmomo

richmomo Actief lid

22 jul 2006
    125
    0
    0
    ben je er al mee naar de huisarts geweest.
    ik wel en ik moest gewoon afwachten....pfff

9. JoHe

JoHe Niet meer actief

Dat is de reden dat ik eigenlijk niet naar de huisarts wil gaan....sta er niet op te wachten dat ie gaat zeggen van kom maar over een week of twee terug...denk dat ik hem dan de nek om kan draaien :)

10. richmomo

richmomo Actief lid

22 jul 2006
    125
    0
    0
    maar ja wat moet je dan in spanning zitten is ook niet goed. maar als dit tussen de oren zou zitten zou het na een neg test wel weg gaan toch maarhelaas

11. JoHe

JoHe Niet meer actief

mag ik vragen in welke ronde je zit?

12. richmomo

richmomo Actief lid

22 jul 2006
    125
    0
    0
    zijn in mei ene jaar bezig. maar goed iedere maand is er een te veel

13. JoHe

JoHe Niet meer actief

Jeetje een jaar al bijna.....ik hoop dat je snel een posi test hebt......Ik heb nu een twijfel gevoel op dit moment...of het zijn ongikrampen of darmkrampen.....word er niet goed van.....krimp in elkaar van de pijn.

14. richmomo

richmomo Actief lid

22 jul 2006
    125
    0
    0
    heb ik oko al een paar keer gehad maar komt maar niets.
    ik heb de twee week voorm ijn nodag een raar gevoel in de buik gehad tot 2 week dat ik overtijd was
    alsik nu op mn buik slaap is het net of er iets in mn onder buik zit.
    het is zoooooo raar

15. JoHe

JoHe Niet meer actief

mijn onderbuik ziet raar uit...en ik voel nu geborrel in mijn buik..darmkrampen......dat dat het mijn ongi was....afwachten dat duurt zo lang....ben een beetje ongeduldig.... denk dat ik mijn mannetje ga vergezellen op de bank onder.....suc6 en misschien tot straks nog

16. richmomo

richmomo Actief lid

22 jul 2006
    125
    0
    0
    ja ik heb de laptop op schoot bij de tv.
    gerommel in debuik heb ik ook maar normaal als ik ongi moet worden dan heb ik de dag van te voren een paar uur heftige buikpijn. en datheb ik nu dus nog geen een keer gehad
    ik heb lats van dikkere ontlasting en moet vaker naar de wc voor urine.?

17. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @richmomo; jeetje zeg.. jij ook al zo lang overtijd! En al sinds mei bezig? Dat is al lang! Tempen jullie ook? Ik ben daar sinds kort mee begonnen.

18. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Das heftig... Vervelend zeg!

19. richmomo

richmomo Actief lid

22 jul 2006
    125
    0
    0
    ik heb van af september getempt tot januari en ben er zat van elke keer mn wekker om 6 uur terwijl ik vaak smorgens vrij ben erg onregelmatige diensten.

ik heb ook in die tijd ovulatie testen gedaan en geeeeen eeeen positieve test ik zou 10 feb mij ei hebben gehad na aanleiding van mn temp maar geen positieve ovulatie test. dus ik weet het ff niet helemaal meer

20. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Kan me voorstellen dat je het dan niet meer goed weet.. Echt vervelend joh!

Deel Deze Pagina