tips weet ik niet. ben het gewoon nog steeds niet ... nu 23 dagen over tijd ... mmhh ik merk wel dat me buikie af en toe behoorlijk hard aanvoelt, heb ook echt ni het gevoel dat het er nog aan zit te komen. ik ga volgende week weer een testje halen ( wanneer ik weer ongi zou moeten worden) als het nog steeds niet is. meer kan ik momenteel niet doen.
hallo meiden... ik ben nu alweer 4 weken overtijd en nog geen ongesteldheid te bekennen! ik heb ook inderdaad helemaal niet het gevoel dat ghet nog gaat komen..! ben vandeweek bruinrozig slijm klein beetje verloren.. en dat was et stelde egt niets voor... kots haast van alles wat ik ruik.. en als ik honger heb dan pak ik het en dan hoef ik het niet meer PFff egt heel vervelend... denk dak ook maar naar de dokter ga liefs kim
-------------------------------------------------------------------------------- hallo dames ik ben nu 20dagen overtyd heb 24juli mijn spiraaltje laten verwijderen dag der na gelijk ongi 5dagen lang redelijk normaal en nu nog steeds geen duivels te bekenen en ook niet zwanger wie kan mij hier mee helpen wie heeft dit nog meer gehad help wat is dit