Welk park vinden jullie t mooist? Wij zijn op nog geen enkel park geweest. Alleen de huttenheugte een keer wezen zwemmen. Onze dochter zal tegen de tijd dat we gaan (juni 2012) 2 jaar en 3 maanden oud zijn. Welk park raden jullie bij die leeftijd aan?
Ik kan je geen center parks aanraden. Maar wel landal lamberbergen. Heb je een leuke ballen bak. Subtropisch zwembad en een leuk binnen gedeelte. Ook een leuke speeltuin. Wij zaten in een kinderhuisje speciaal met kamer met kinderbedden en wat speelgoed. Hebben ook zelf nog wel wat speelgoed mee genomen en het zit lekker in boomrijk stuk en stukje door bos gewandeld. Zou er zo nog een paar keer heen gaan. Dit park was vroeger van center parks.
Erperheide, het Meerdal en Heijderbos vonden wij alle 3 leuke parken met onze kinderen. Erperheide heeft het mooiste zwembad en een leuke indoor speeltuin. Daar gaan we de volgende keer weer heen.
Erperheide heb ik vaker gehoord. Is voor ons helaas te ver.. Twijfelen eigenlijk nog tussen Heijderbos en Kempervennen..
De Kempervennen en het Heijderbos vind ik erg mooie parken. De Huttenheugte vind ik iets minder (de standaard huisjes dan) maar zeker ook erg leuk voor de kleintjes. Voordeel daarvan is dat Plopsaland naast het park ligt.
Waarom vind je de erperheide te ver? De afstand van de kempervennen naar de erperheide is maar 30 km! Wij gaan zelf aankomend weekend weer naar de kempervennen en vind het heijderbos ook erg mooi! Bij het meerdal vind ik het marktet dome super maar het zwembad valt enorm tegen!